torstai 21. lokakuuta 2010

Alive and kicking

Tää päivä on mennyt sängyssä maaten ja välillä haahuillen pitkin kämppää. Nenääni en oo pistänyt pihalle paitsi partsilla käydessä.

Koo laitto tossa päivällä viestin et "Muru, kuin sä jaksat?" ja mä purskahdin itkuun. Mä oon oikee itkupilli kun oon kipee. Ja muutenkin.
Koo tuli muksunsa mun luo saunomaan ja voin kertoo et teki hyvää sekä löylyt että seura. Tosin hetken istumisen jälkeen oli pieniä vaikeuksia nousta lauteilta mut saunoinpahan ja sain jopa tukkani pestyä. Ihanaa!
Koon muksu on mun kummityttö ja se ihana tokaluokkalainen imuroi täällä kun mä en ole pystynyt. Kaks kissaa joilla on jatkuva karvanlähtö ja kissanhiekka joka kulkeutuu joka paikkaan, saa mut normaalisti imuroimaan kaks, kolme kertaa viikossa. Meinas mennä jo hermot mutta ihana pikkunen imuroi täällä 3€ palkkaa vastaan. Ja teki muuten hyvää työtä ♥

Laitoin esimiehelleni päivällä viestin et jos pääsen sängystä aamulla ylös ni tuun huomenna töihin. Se ei vastannut mitään. Mä oon vähän ihmeissäni aina kun joku, kuka tahansa, ei vastaa viestiin. Tulee jotenki hölmö ja typerä olo.

Ekaa kertaa muuten pariin päivään katsoin telkkaria! En oo pystyny istuun eikä tällä minisohvalla oikeen makaaminen luonnistu. Sänky on ollut mun paras kaveri nää pari päivää, ihme ettei oo makuuhaavoja jo tullut.
Uuden sohvan metsästys on käynnissä ja jos mun ja Myyn aikataulut käy yksiin ni ens viikolla lähetään huonekalukaupoille :)
Pitäs varmaan vähän pakkaillakkin. Tajusin just et eihän muuttoon oo ku vähän reilu viikko aikaa. Hupsista saatana.
Nyt täytyyki sit saunoo joka ilta, vähän niinku varastoon :D

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti selkä tokenee vauhdilla. Ja on ihanaa, kun on ystäviä ja niillä tuollaisia imuroivia lapsia, hih :). Parantelehan rauhassa edelleen!

    VastaaPoista