perjantai 29. lokakuuta 2010

Time flies

Töissä on suht rauhallista ja aattelin pitkin päivää käydä vähän kirjottelemassa tännekkin.
Mä en oikein vieläkään tiiä tykkäänkö mä olla täällä vai en. Vai johtuuko nää mun epäilykset vaan siitä, että mulla on ihan älyttömän kova ikävä mun entisiä työkavereita. Täällä on ihan huipputyyppejä mut..
Musta on vähän mälsää et täällä ei oo miehii kun muutama ja nekin käy vaan kääntymäs tääl alhaalla. Tossa varastolla tietty pyörii juippi jos toinenki mut ei se oo sama.
Mä kaipaan sitä herjan heittoa ja flirtiä mikä oli normaalia ja jokapäivästä edellisessä työpaikassa. Se piristi.
Ja musta jopa vähän tuntuu et mitä paremmin mä nää hommat opin, ni sitä aivottomampaa duunia tää on :( Vitsin vitsit...

No mutta, selkä on vihdoin kunnossa ja ens viikolla pääsen vihdoin taas lenkille ja salille :)

Tiistaina panetti niin kovasti et oli pakko laittaa Janille viestiä et tulis käymään. Ja sehän tuli. Takuuvarma tyydytys. Kyllä, seksi on mulle tärkeetä ja on ihanaa et oon löytäny ihmisen kenen kanssa tullaan hyvin juttuun, nauretaan, hupsutellaan ja pannaan. Ilman sitoumuksia tai mitään. Tää sopii mulle just näin.
Janin kanssa mä en todellakaan halua muuta. Mä en ees haluu ikinä et se jää yöks. Sen kans homma ei vaan toimi niin.

Mut silti...Eilen taas oli ihan järkyttävä halipula. Niin pahaks meni että laitoin K:lle viestin et haluun et se tulis yökylään. Ja se tuli. Tilattiin safkaa, katottiin leffa yhessä mytyssä sohvalla ja oli ihana päästä kainaloon yöks. Mä niin kaipaan kovasti hellyyttä ja kosketuksia. K:n kanssa on vaan niin hyvä olla. Siks mä en haluu sitä kovin usein nähdä. Siinä on vähän liian hyvä olla.

Tänään lähen vähän aikasemmin duunista, käyn hakees avaimet uuteen kotiin ja maailman paras äiti tulee auttaa uuden kodin siivoomisessa. Jos suinki jaksan, niin vien osan kamoja jo tänään sinne. Vaatteet, kengät ja kaikkee semmosta..
Illalla aijon pistää vikaa kertaa saunan lämpiimään tossa kämpässä ja nautin saunakaljan.
Tosin se nainen joka tohon mun kämppään muuttaa, on siinä vuokralla vaan huhtikuuhun kun on ostanut oman asunnon. Sen kanssa naurettiinki et mä muutan siihen huhtikuussa sit takas :D Hei, ei voi tietää. Mä voin voittaa lotossa, saada palkankorotuksen tai jotain.
Mulla on siis saumoja vielä tohon asuntoon... :D

Mä toivoin et mun olo normalisoituu ja tasottuu kun toi muutto on ohi ja koti laitettu kuntoon. Ja kun oon täällä duunissa ollut vähän kauemmin ja "kotiutunut" tännekkin.
Mä en nyt jaksais tätä tunteiden vuoristorataa.

2 kommenttia:

  1. Siis mitä sä teet nyt työkses ja mitä teit ennen? Kerro edes suunnillen. Ja kuin sulla on ollut varaa sua PK-seudulla yksin 60 neliön kämpässä, oot vissiin aika hyväpalkkainen? Kuin vanha muuten oot?

    T.uusi lukija

    VastaaPoista
  2. Heipä hei uusi lukija.

    Ihan asiakaspalveluhommissa olin ennen ja olen nytkin.
    Mulla oli säästöjä joten pystyin asumaan edellisessä asunnossa, nyt on säästöt huvenneet ja siinä osasyy miksi muutinkin pienempään ja edullisempaan asuntoon.
    Hyväpalkkanen? Juu ei, ihan normiliksaa saan mitä tällä alalla maksellaan. Palkankorotus tai lottovoitto ois poikaa..

    Kerrohan sinäkin itsestäsi jotain? Ja tervetuloa lukemaan mun höpinöitä :)

    VastaaPoista