lauantai 2. huhtikuuta 2011

Just kun sä luulit et se on parempi

Huomaakin että ei ollutkaan. Viime sunnuntaina prakas selkä. Pötköttelin sohvalla kahvikupin kanssa ja siitä noustessa naksahti. Voi vittu. Koko viikon könysin silti töissä, ihan vinossa ja vinkurassa. Pari kertaa meinas jalat lähtee alta mut pysyin kovana vaik itku pyrkikin silmäluomien alta ja näky tähtiä. Sisko kävi mulle keskiviikkona ostaas kissanhiekkaa ja 1,5 litraa maitoa kun en pysty nostaa mitään painavaa kun se tuntuu pahalta selässä. Eipä siinä. Perjantaiaamuks olin varannut lääkärin ihan vaan et jos tarvii nappeja tai jotain. Paskanmarjat. Saikulle. Ois lykänny saikkua ens viikon puoliväliin mut en suostunut. Sanoin et tuun maanantaina jos on tarvis.
Eilen oli jopa suht ok mut tänään. Voi vittu mikä polte alaselässä ja liikkuminen on vaikeeta. Istuin sohvalla ja en meinannu päästä ylös. Käsivoimat ratkasee. Käsillä mä oon nostellut itteäni parempaan asentoon tai ylös - irvistyksen kera.
Voin kertoo et vituttaa olla taas saikulla. Luojan kiitos mun esimies tietää mitä on selkäkipu, et kuin avuttomaks sillon ittensä tuntee. Se näki tuskan mun silmissä, et mä en kuseta enkä valehtele vaan oon oikeesti kipuinen.

Mulla oli torstaina fysioterapia yläselän takia mut päätyivätkin hoitamaan alaselkää.. Mulla on kiputeipit koko selän pituudelta ja mustelma vasemmalla, lonkan yläpuolella kun fysio painoi ja hieroi.
Tää on perseestä. Koo tulee vanhemman lapsukaisensa kans tänään käymään. Kummitytsä imuroi mulle kun ite en pysty. Toki mä siitä maksan mutta musta on ihanaa että saan apua. Mä oon aikamoinen siivousfriikki ja yleensä imuroin 2-3 kertaa viikossa. Voitte kuvitella kuin mua vituttaa kun täällä on kissankarvoja ja kissanhiekkaa pitkin poikin kämppää ja sohvaa :(

No mut ny vähän päivitystä läskeihin. Syömiset on ollu vähän retuperällä mut oikeeseen suuntaan oon kuitenkin menossa. Välillä on tullut takapakkia tässäkin. Kotitreenit jää taas perkele väliin enkä lenkille pääse mutta mutta..

(suluissa aloitusmitat)
pituus 174cm
paino (73,3kg) 70.9kg -2,4kg
rinnan alta (85,5cm) 84cm -1,5cm
vy kapein kohta (83cm) 80cm -3cm
napa (99,5) 97.5cm -2.2cm
lantio (104cm) 104cm
reisi (64cm) 62.5cm -2.5cm

Lempifarkut lököttää jo niin pahasti että en kauheen mielelläni niitä päälle laita. Ne pienemmät lempparit menee päälle eikä ahista yhtään. Jenkkakahvat tulee vaan kivasti esille mut löysä paita korjaa :D

Nyt ei pysty taas oleen pidempään paikallaan mut palailen ehkä myöhemmin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti