perjantai 8. huhtikuuta 2011

Tuuliviiri yllä talon katon..

Selkä ei vieläkää oo täysin kunnossa mut en murehdi sitä nyt.

Töissä oli ihan huippu päivä! Puhelinjärjestelmä sekos ja sit pidettiinkin kaksia luureja päässä ja soiteltiin hulluna soittopyyntöjä läpi. Tajuton kiire ja mä rakastin joka hetkeä. Vittu mä vaan oon hyvä kiireessä ja paineessa. Mä oon paras.
Eilen juttelin esimiehen kanssa ja sanoin sille että en oo tyytyväinen, et pystyn vaativimpiinkin tehtäviin. Ja et toki teen tossa parhaani mut pidän silmät auki.. Ja se ymmärsi mua täysin ♥ Kiitti mua rehellisyydestä ja sano et ei haluu menettää mua mut ymmärtää ja tsemppaa jos jotain löytyy. Ja mä tiiän et se tarkotti mitä sanoi. Mua niin helpotti kun tiiän et voin olla rehellinen ja jos on työhaastattelu, voin sanoo sen rehellisesti ja mä tiiän et se pitää mun puolia ja suosittelee tarvittaessa. Se on paras!
Niin joo, töissä mein iltapäivän lähettipoika on namu. Pientä flirtinpoikasta sen kanssa ja se jos mikä piristää päivää.
Ja tänään joku tuntematon jantteri tuli käymään mein offisella ja hetken kun oltiin siinä höpisty ni purskahdin nauruun ja kysyin et kuka sä oikeen oot. Ei me oltu esittäydytty ni mistä mä oisin voinu tietää :D No se on mein uus luottamusmies ja voin kertoo et sitäkin näkisin mielelläni ihan viikottain. Olis se semmonen herkku ja ilo silmälle :)

En muuten näköjään kirjottanu et toissa lauantaina lähdin mun systerin kans viihteelle :D
Mentiin tohon lähelle baariin ja sinne tuli sitten mun ex-työkamu koko hääköörinsä kanssa. Känniinhän siellä joutui. Ja hupsista saatana, eksyin yhen tyypin luo josta ehkä oon täällä maininnut, ehkä en. Nähtiin siis ekaa kertaa mut ollaan meilailtu kyllä jo jonkun aikaa. Se on tutun tuttu et ihan "vaaraton" ja siks uskalsin sinne mennä (paskanmarjat - känniasteesta se johtui et lähin.. :D ). Ollan viestitelty senkin jälkeen joka päivä ja ehkäpä tänään nähdään :)

Nyt tuntuu et miehii puskee ovista ja ikkunoista ja rumempii/tylsimpii saa potkii pois :D
Niin ja Janikin kävi eilen! Voin kertoo et selkäkivun kans toi sekstailu ei oo kaikest helpointa ja oli kyllä niin saatanan tuskallisen ihana O ettei mitään rajaa. Kyllä on tänään hymyilyttänyt moni asia.

Oli mulla vielä jotain muutakin kerrottavaa mut en nyt muista että mitä. Otan siis oluen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti