lauantai 2. huhtikuuta 2011

Voiko tylsyyteen kuolla?

Nyt on ihan semmonen olo et joko mä riipasen ranteet auki tai sit mä riipasen kalsarikännit.
Koo ja muksut kävi täällä ja sen aikaa olo oli hyvä. Muksut imuroi mulle ja mä maksoin niille avusta :) Koo kävi mulle kaupassakin, se ihana ♥
Mikään asento ei oo hyvä ja sängyssä en jaksais enää maata. Kävelylle tekis mieli. Ehkä jos köpöttelis ees hetken tuolla ulkona.. Tympee keli vaan.
Tympee on kyllä olokin. Mua ei vaan huvita. Levoton olo ja panettais. Jani on reissussa enkä mä kyllä varmaan ees kykenis. Saatana. Tää on niitä päiviä kun eniten vituttaa kaikki. Mä haluan lenkille. Mä haluan tehdä kotitreenin. Mä halusin jaksaa seistä paikallani ees sen aikaa et kuorisin perunat. Vittu. Mun on lähettävä ulos. Pää hajoo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti