lauantai 26. maaliskuuta 2011

Tänään

Tänään mä haluaisin tehdä jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Jotain, ihan mitä tahansa. Mä en jaksa nyt tätä rutiinia, en yhtään.

Kolmeks kuitenkin äiskälle syömään ja sinne leivoin jälkkäriks suklaamuffinsseja.
Leipominen on mulle hermolepoa, ajatus on vaan ja ainoastaan siinä mitä teen eikä tarvii ajatella mitään muuta. Ite en niin valmiista tuotoksesta välitä mutta musta on kiva leipoa muille :)Tottahan toki sitä itekkin maistaa että kehtaako viedä mutta koskaan kukaan ei mun leipomuksia suustaan sylkenyt.

Eilinen meni ihan kotosalla, ei vaan huvittanut tehdä mitään. Paitsi joo, teinhän mä kolme kierrosta kotitreeniä ja voin kertoo et sen jälkeen rintalihakset, ojentajat ja vatsalihakset huus hoosiannaa. Ihana fiilis. Tänään piti käydä lenkillä mut enpä oo saanu persettä sen vertaa ylös sohvalta. Kerkeehän täs vielä. Vaikka sit kun oon tullut äiskältä kotiin.

Levoton olo.

4 kommenttia:

  1. Mä oon nyt toista tuntia lukenut sun tekstejä ja tuli tunne, et olisin tosi epäkohtelias jos en kertoisi sitä. Sängyssä nukkuu "Blondin James" ja viereen ei huvita mennä. Hmph.
    Sinussa on paljon tuttuja juttuja. En osaa (tai halua?) selittää tarkemmin. Silti.
    Liityin lukijaksesi ennen kun huomasin, että "hei, sä oot joskus ainakin ollut mun blogin lukija"..TÄHH? Joku ei nyt ymmärrä?
    Ääh, ei tosiaan mitään järkevää sanottavaa, sorry. Jamesin kello soi tunnin päästä - latasin jo kahvinkeittimen, et häipyy duuniinsa nopeammin... ;)
    Palaan taas jos sopii? Ja tervetuloa Muurille. :)

    VastaaPoista
  2. Kiva kun tulit sanoo moi! Mä oon juu lukenut sun blogia jo pitkään mut mä olen tosi surkee kommentoimaan :(
    Tule toki tänne jatkossakin, kommentoit tai et, olet tänne tervetullut :)

    VastaaPoista
  3. Mäkin tulin vaan sanomaan moi, ei oikein oo muuta kommentoitavaa, kuin että "tuttu tunne". Tuo levottomuus siis :) Ehkä se tietää jotain hyvää ♥

    VastaaPoista
  4. Hei Upee!
    Mäkin toivon että se tietäis hyvää vaikka just nyt ei siltä näytä. Mieli maassa ja selkä paskana. Jää ainakin tulevan viikonlopun huvit väliin. Stana :(

    VastaaPoista