torstai 14. huhtikuuta 2011

Oli vähän väsy

Viikonloppu meni mukavan rauhallisesti mut joku ihme väsykärpänen iski sunnuntai aamuna :(
Kävin sunnuntai aamuna lenkillä ja puolelta päivin lähettiin isän ja vaimonsa luo. Nukahdin siellä sit sohvalle.
Mä ajoin sitten systerin parhaalle kaverille (Mä. Ajoin. Mä en ikinä aja!!!) ja kappas, nukahdin sielläkin sohvalle.
Eipä siinä.. Kotiin tullessa jakson pari tuntia koomata ja sit olikin jo yöunien aika.
Maanantaina ja tiistaina olin töiden jälkeen niin väsynyt että oli pakko ottaa päiväunet. En jaksanut pestä pyykkiä, en imuroida ja kukat näytti kans tosi kärsiviltä.
Eilen vasta alkoi elämä voittaa (en siis ees ryypännyt viikonloppuna, et ei johtunut ees siitä) ja sain perseeni raahattua lenkille. Lenkki sujui hyvin ja sen jälkeen jaksoin jopa kastella kukkaparat.

Ihme fiilis ollut viimeaikoina ton väsymyksen takia. Pikkuhiljaa ehkä tää tästä..

Töissä ny on mitä on mut aurinko paistaa ja se saa hymyn huulille.
Ei uutta miesrintamalla.

2 kommenttia:

  1. Kevät väsyttää uutuuttaan..?
    Viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Kevätväsymystä varmaan.. Kävin apteekista hakemaas rautatabletteja ja joka aamu oon muistanut napata suuhuni yhden. Jos vaikka niistä ois apua :)

    VastaaPoista