keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

Moi.

Mun tämän päivän jännittävin hetki oli se, kun odottelin mitä se epämääränen pakkasesta ottamani sapuskarasia sisälsi.
Ei hyvin mene.

Väsymys ei oikeen ota laantuakseen mutta oon päässyt tällä viikolla jo pari kertaa lenkille joten ehkä niistä rautatabuista mitkä hankin, on jotain apua. Ja niistä b-, ja d-vitskuista kanssa mitä popsin joka aamu.

Kaikki tekee jotain nyt pääsiäisenä. Vittusaatanaperkele että välillä ottaa päähän olla lähes ainut sinkku ja lapseton tässä kaveriporukassa. Jiikin lähtee porukoilleen muualle. Kuka lähtee mun kanssa viihtelle??? Mä en jaksa tätäkin viikonloppua nysvätä kotona. Hajottaa ja rankasti. Yksin ei vaan huvita lähtee.
Ainut suunnitelma on mennä sunnuntaina äireelle päivällä ja siskon, Koon ja yhen kolmannen mimmin kans illallinen samaisena iltana. Jee jee. Onpa hurjaa. Vittu.
Neljä vapaapäivää ja mä kolme niistä mä vietän yksin. Ei kuullosta kovin mieltäylentävältä..

Mä haluan tavata ihmisiä, miehiä. En mä tarkota mitään "uuh, nyt mä rakastuin tohon mieheen" juttua vaan ihan normaalia kanssakäymistä, flirttiäkin. Mä haluan pilkettä silmäkulmaan saatana.

Duunipaikan lähettipoika jäi taas jutteleen mun kanssa tänään mut sekin ilo loppui lyhyeen kun yks työkaveri tuli pönöttää siihen viereen. Mitä vittua senkin piti siihen tulla kun meillä oli juttu kesken? Saatanan utelias pikkupimu se on, ei muuta.
Jos mulla ois munaa (oli joskus, vielä reilu puol vuotta sitten - mihin helvettiin sekin on kadonnut?) niin kysyisin sitä lähettipoikaa kaljalle :)

Eipä tässä..kait mä jatkan nenänkaivuuta kun ei taas irtoo muuta kun kitinää ja valitusta.

Ai niin. Yks kysymys vielä.
Mun vuokranantaja on huippu. Tai siis se nainen kenen kanssa oon mun vuokra-asioita hoitanut tässä jo pari kolme vuotta. Se on aivan upea ihminen ja "pelasti" mut kun aikoinaan ekan asuntoni tuolta vuokranantajalta sain. Mä haluisin muistaa häntä jotenkin muuten(kin) kun kiittämällä meilitse. Mut miten? Kukkapuska tuntuu liian imelältä. Vai?

ps. Muuttoon 19 päivää. Jei!

pps. Se sapuska oli kanakeittoa.

4 kommenttia:

  1. Meikä puolestaan on 5 pääsiäisvapaasta 4 päivää kans täysin yksin, vaikka mulla on muka seurustelukumppanikin... tää on niin tätä :D Mukula lähtee isänsä ja isovanhempiensa kanssa reissuun, se on toki ok :) Mutta kyrsii tämä tilanne muutoin...

    Eli ei mene hyvin täälläkään, ymmärrän niin tuon vitutuksesi.

    Mutta jes! Muutto edessä sullakin! :)

    ja ps. kyllä kukkakimppu voi hyvinkin olla aivan nappijuttu, jos susta siltä tuntuu. Varmasti saaja ilahtuu, kun se on aidolla fiiliksellä annettu :)

    VastaaPoista
  2. No, liityn tähän yksin pääsiäistäviettävien kastiin :) Tosin mulla taitaa mennä päivät vähän tän harrastukseni parissa. Ei yhtään sellasta iltaa, että kerkeis ees ottaa pikku hömpsyt! Pöh!

    VastaaPoista
  3. Voi kun olisin nähnyt tän aikaisemmin niin olisin tarjonnut (baari-)seuraani enkä olis koheltanu niin paljoa yksin...

    VastaaPoista
  4. Stansta, lähetään joskus koheltaan kaksin :D

    VastaaPoista