maanantai 7. kesäkuuta 2010

What a trip

Olipas hauskaa! Systeri heitti mut ja Jiin satamaan ja siitähän se riemu sit alkoi :) Käytiin syömässä, ostettiin hyttiin juotavaa ja alotettiin hyttibileet. Löydettiin baarista yks heppu joka tuli tarjoon Elvis-spektaakkelia kannella 9. Sinnehän me sit mentiin ja hengattiin tän polttariporukan sviitissä :D Ihania ihmisiä niistä kaikki! Yhellä niistä on mun kanssa yhteinen tuttu. Pieni on maailma :)
Tää heppu tuli mun kanssa jopa mein hyttiin. Olin jo mennyt nukkumaan siinä neljän aikaan kun n. 15 min päästä ovelle koputetaan. Mulla ja sillä oli jotain. En tiiä mitä. En mä osaa sanoin selittää mitä mä näin kun mä katsoin sen silmiin. Ja se on naimisissa... Mitään ei tapahtunut mutta se tulikin mein hyttiin vaan jutteleen. No okei, kyl me vähän pussailtiin. Pari tuntia se mun kans oli ennenku lähti itekkin unille. Käytiin välillä kannella röökillä ja sit taas höpisemään hyttiin. Se oli käyny Jiiltä kysymässä mein hytin numeron. Sano mulle että ei saanut mua mielestä kun lähdin baarista, et sen oli nähtävä mut vielä. Ja nyt se pyörii mun päässä jatkuvasti vaik mä tiiän et se on mahotonta. Mä en halua ny ajatella sitä. Hitto. Jotain sutinaa sen pärräkundinkin kanssa. Ei tää ny oo oikein sitä kohtaan vaikka pärräkundin kans mitään ei oo tapahtunutkaan. Mä en edelleenkään tiiä mitä se musta ajattelee. Ollaan sen kans kuitenki koko viikonloppu viesteilty..
Että on taas sekavaa kaikki. Kuten tää kirjotuskin. Sekasin kokko mimmi.

Sunnuntaina käytiin Tallinnassa syömässä ja matkaeväinä meil oli siideriä :D Että ihan perusjunttituristimeininki. Jatkettiin siis sunnuntaina juhlimista ja kun tultiin laivalle, otettiin tirsat ja sit korkattiin taas. Lähettiin 9 kannelle ettiin sitä svittiä ja polttariheppujen kans sit viihdyttiinki siihen asti kunnes laiva tuli satamaan. Ne oli ihan mielettömän ihania kaikki. Mä taisin rakastuu niihin jokaiseen. Lisää tommosia ihmisiä mun elämään, vaikka vaan kävisivät kääntymässä mut just noista jää hyvä mieli ja ihanat muistot <3

Taksilla sit samasta Jiin kanssa mun luo ja lähettiin tohon heseen syömään ja tuiterissa sit kotiin nukkumaan :D
Tää päivä on menny ihmetellessä ja niskan oon saanut jumiin tästä makaamisesta. Se heppu pyörii mun päässä. Vittu. Vähän pussailtiin, that´s it. En tuu ikinä enää sitä näkemään ja tää mein yhteinen tuttukin on vaan tuttu eli tuskin sitä kauttakaan. Katoin mein yhteisin tutun facebookin sivulta sen kaverit ja löysin tän laivahepun siltä. Miks? Äh. Miten ihminen voi olla näin sekasin? Ei tää oo tervettä. Mun pitäs varmaan varata päälääkärille aika.
Ja miks se pärräheppu laittelee viestiä? Mitä se musta haluu? Miks kaikki on taas niin vaikeeta. Miks mä oon niin vaikee? Miks mä oon tämmönen tuuliviiri kaikin puolin? Mitä mä haluan?

Edit: näin jälkikäteen kun luen ton tekstin niin tekis mieli deletoida. Kamalaa luettavaa kaikin puolin. Olkoot.

4 kommenttia:

  1. Onnittelut! Sulla tuntuis olevan aito, oikea elämä :D Nautihan siitä, kesä vasta edessä. Sä saat ihastua just siihen, kehen ite haluat, älä morkkistele ennen kuin siihen on syytä ;)

    VastaaPoista
  2. Oikea elämä :D Eiks sulla muka sit oo :D

    Mä laitoin eilen sit mopokundille viestin että kiinnostaisko tehdä mun kanssa jotain keskiviikkona. Vastas että kyllä kiinnostaa. Ja sithän me vaihdettiin taas viestejä koko ilta ja se odottaa innolla mun näkemistä. Niin mäkin sen :)
    Ehkä se laivaheppu ja tunteet johtu vaan kännistä :D Ei voi tietää.. Outo fiilis (sillain hyvällä tavalla) siitä kuitenkin jäi. Mut katotaan ny mitä mopokundin kans käy. Mua kuitenki hymyilyttää kun ajattelen sitä ja perhoset lentelee masussa :)

    VastaaPoista
  3. Niin, siis tarkotan, että sulla on sitä säpinää, mitä tässä itekin aina välillä vähän niinkuin kaipaa :) On mulla elämä, ihana sellanen, mutta välillä vähän tylsähkö :D

    Kivalta kuulostaa mopopojan kanssa treffit! Pitäkäähän hauskaa!

    VastaaPoista
  4. Säpinää joo :D Ikinä ei taida olla mullakaan hyvä. Joko liikaa säpinää tai sit liian vähän :D

    Nyt mä ootan jo innolla huomista. Me otetaan reppu, eväät, kahvia ja viltti ja päristellään jonnekkin kauas kauas pois pikinille :)

    VastaaPoista