keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Edelleen kipiä :(

Mutta töissä oon ollut kuitenkin... Kauhee yskä joka pitää hereillä, räkä valuu niin että kohta tippuu nenä niistämisestä enkä jaksa yhtään mitään ylimäärästä. Ja mä niin haluun salille ja lenkille!!!

Eilen kävin Mikan kanssa jumbossa ostoksilla ja vähän ajeltiin siellä sun täällä. Kiva kaverihan se on. That´s it :)

Töissä on ollut vähän kiireitä ja aika on mennyt tosi nopeesti. Tänään hyvästelin mun kaks karvakasaa - ne lähti juhannukseks hoitoon Koon siskolle. Mulla on niitä nyt jo ikävä :( Miten mä osaan nukkua kun ne ei oo mun vieressä??? Mökillä ja muualla nukun hyvin mut kotona oon tottunut niitten painoon ja lämpöön mun vieresssä.

Huomenna jos kerkiin niin kirjottelen töissä lisää. Nyt pitää pakata loput kamat, syödä iltapala ja mennä unille. Ja huomenna mökille!!! Juhannus - oleilua, nukkumista, syömistä, saunomista, uimista, päiväunia ja maailman parasta seuraa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti