lauantai 19. kesäkuuta 2010

Kipiä ja kuumeessa

Eipä oikeestaan uutta auringon alla. K kävi saunomassa mun luona torstaina. Leivoin sille raparperipiirakkaa kun se toi raparperejä takapihaltansa ja kävi se kaupassakin mun puolesta :) Yritti pussailla mut en antanut. Mä en oikeesti halua nyt tunteita mukaan sen suhteen, mä en aijo päästää sitä nyt lähelle. Se ois halunnu nähdä mut eilen mut olin sopinut et meen Koon ja sen serkun kaa parille :) Ite se vie torstaina sano et hän ei vieläkään tiedä mitä haluaa. No, miettiköön rauhassa mut ei pelleile mun kans nyt yhtään. Yhteyttä voidaan sillon tällön pitää, nähdäkkin välillä mut liika on liikaa.

Mikan kaa ollaan ihan frendeinä pidetty yhteyttä. Pikkusen jopa flirttiäkin ilmassa. Nyt ei kuitenkaan ahdista yhtään :)
Se jopa tossa on laitellu viestiä et jos menisin sinnepäin... Jätän väliin senkin nyt koska oon kipee.

Mulla on eilisestä asti ollut kurkku kipee ja on kauhee flunssa ja vähän kuumetta :( Surkee olo. Paleltaa ja sit taas hikoilututtaa. Päätin et sairastan tän päivän, huomenna oon taas terve :D Pitäs käydä ostaa parit lakanat ja sit vähän juttuja juhannusta varten. Ihanaa, vaan neljä päivää töitä ja torstaina pääsen jo kahdelta. Can´t wait!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti