perjantai 11. kesäkuuta 2010

Söpöstellen

Kesän kunniaks uutta taustaa. En todellakaan ole mikään vaaleenpunasen suurin ystävä mutta katotaan kuin pitkään jaksan tällä ennenku tulee oksennusrefleksi.

Tänään pitäs saada perse sohvalta ylös ja salille. Viime viikon tiistaina kävin viimeks mut sen jälkeen oon käynyt kaks kertaa lenkillä. Että edes jotain.

Mika tulee hakeen mut kun tulee töistä ja jos ei myöhemmin sada niin lähdetään moottoripyöräajelulle :) Ilta on avoin et mitä tehdään..

Ihan pakko avautuu vähän ja purkaa harmistusta. Mun ystäväni Jii ei selkeesti sulata sitä, että mulla on sutinaa :(
Viime viikon alussa puhuttiin et katotaan tarjouksia mut et jokatapauksessa, makso mitä makso ni lauantaina lähetään laivalle. Torstaina näin siis Mikan ekaa kertaa ja pe Jii ei oikeestaan puhunu mulle töissä mitään. Olin vähän ihmeissäni ja iltapäivällä laitoin meiliä et ollaanko me lähössä... Vastas että hän luuli että mä en lähe ku tapasin Mikan. Täh? Tottakai jos ollaan sovittu et mennään niin sit mennään.
Mein piti viime tiistaina ekan kerran Mikan kaa nähdä ja kun se laitto viestin et jalkatapit pyörästä puuttuu niin Jii oli samantien sitä mieltä et ei siitä enää kuulu.. Ja nyt Jiillä oli paha mieli yhestä asiasta ja syyllisti minuu siitä että en mennyt hänen luo enkä perunut treffejäni Mikan kanssa. Vittu. Monta kertaa mä olen tarvinnut tukea ja muuta niin ei Jiillä oo käynyt mielessäkään perua treffejään mun takia.
Mä olen aina ollut aidosti ilonen jos Jii on seurustellut tai että sillä on ollut sutinaa jonkun kanssa. Kysynyt miten treffit on mennyt jne. Jii ei kysynyt multa mitään, ei oo kertaakaan kysynyt mitään.. Vähän kakka fiilis.

No mut ei siitä enempää.. Nyt juon tän kupin kahvia ja vedän salikamat niskaan. Sinne on mentävä!

Edit: Kävin salilla :)

1 kommentti:

  1. Yllättävän monet ihmiset ovat kateellisia toisen onnesta. Yllättävän monet ystävät eivät osaa tukea, vaan haluavat, että heitä tuetaan... Ärsyttävää kyllä. Nauti nyt vaan siitä sutinasta täysin rinnoin, äläkä välitä Jiistä :).

    VastaaPoista