torstai 17. kesäkuuta 2010

Urhon päivä

Ei se nyt sit oikeen tunnu hyvältä. Siis toi Mika juttu. Mä tein ehkä vittumaisesti mutta mun oli eilen laitettava sille viestiä että toivottavasti se ei ota tätä juttuu ny liian vakavasti. Kun mulle tuli fiilis et se on enempi mukana täs hommas ku mä :/ Jotenki mä oisin halunnu et se ois enempi "mies". Mun piti päättää millon nähdään, mitä tehdään jne. Mä kait kaipaan semmosta "Nyt mä narttu otan sut rajusti tässä" tyylistä menoo. Mä haluan tuntea olevani upee, haluttu, pantava, kaunis ja kiinnostava. Se ei koskaan ees kysynyt multa mitään henkilökohtasta.

Tiistai oli töiden ja kaiken muun paskan (äidin veljen kuolema, äidin siskon syöpä, ystien parisuhdeongelmat jne) takia niin kamala päivä että kun menin töistä kotiin, otin vajaan tunnin tirsat ja vaan koomasin koko illan. Hyvä että ees kauppaan pääsin kun ahdisti niin paljon.
Mika laitteli viestiä ja sekin ahdisti niin etten meinannut saada henkeä. En mä vaan oo valmis. Olisin, jos se tuntuis hyvältä. Jos se ois The One.
Mä oon aina ollut sitä mieltä et jos toisesta ihan oikeesti pitää, niin sen kanssa haluu varsinkin alkuun olla koko ajan, yötä myöten vaikka kuin seuraavana päivänä väsyttäis. Ja mä vaan siirtelin tapaamista eteenpäin. Ei sen kuulu niin mennä. Ei mulla ainakaan.
Koska se asuu tosiaan n. 40 kilsan päässä mä päätin laittaa sille viestin. Sanoin kyllä et haluisin vie nähdä ja et se on hirmu kiva ja mukava ja kaikkee mut et nyt tilanne on se että en haluu enkä pysty mihinkään kovin vakavaan.
Viestin perusteella se näytti ymmärtävän mun pointin mut silti musta tuntuu että mä loukkasin sitä :( Ja nyt musta tuntuu todella kurjalta :(
Kokeilin kepillä jäätä ja laitoin sille viestiä et mites mopon huolto meni? Ei oo vielä vastannut ja saapi nähdä että vastaako edes. No, olihan toi multa aika raukkamaisesti tehty :(
Mut miks mulla sitten on niin helpottunut olo?

Töissä on aika rauhallista ja mä kerkeen jopa nyt kirjottamaan tätä blogiakin :D Ja siis mehän ei saatais työkoneilla tehdä muuta kun työjuttuja. Hupsista saatana :D

Pian on juhannus jota mä ootan innolla. Lähetään torstaina mökille!!! Siellä on mun sisko perheineen, Koo perheineen ja sit yks tuttu pariskunta lapsensa kans. Ja minä. tolla porukalla ollaan vietetty jo monta juhannusta enkä malttais taas millään odottaa. Parasta seuraa, ruokaa, saunomista ja uimista <3


Edit: Oon tossa parit meilit vaihtanut yhen kundin kans (yllättääkö ketään että facebookin yhden sovelluksen kautta laitettiin meilit?). Äsken selvis että se on K:n hyvän ystävän työkaveri. Voi luoja :D Se siitä sitten :D Toivottavasti se ei pistäny korvan taa mun sukunimeä eikä ala uteleen K:n kaverilta mitään. Häpäsy :D

2 kommenttia:

  1. Jos on helpottunut olo, niin hyvä. Onneksi teit selväksi, mitä haluat. On kamalaa roikkua suhteessa, joka epäilyttää koko ajan - been there done that. Tsempit!

    VastaaPoista
  2. Joo ja onneks Mika otti sen hyvin :) Se on hyvä heppu!
    Mä en tiedä onko se hyvä itsetunto vai mikä, mutta mä en halua roikkua kenenenkään kanssa vaan siks että ois joku. Oon mielummin yksin :)

    VastaaPoista