torstai 3. kesäkuuta 2010

Mörrimöykky

Väsyttää.. Eilen oltiin työporukalla Tuusulanjärvellä. Käytiin Pekka Halosen taidenäyttelyssä (en mä niistä tauluista välittänyt mutta rakastuin siihen kotitaloon), käveltiin, soudettiin kirkkoveneellä, saunottiin, uitiin ja syötiin.
Otin kolme lonkeroa ja ne vei yöunet :(

Viime viikolla yks heppu laitto mulle vahingossa kaveripyynnön facebookissa. Luuli mua joksikin toiseksi. Jotenki ajauduttiin vaihtamaan meilejä ja jossain vaiheessa tekstareita. Minkäänlaista flirttiä ei oo ollut, kunhan ollaan kai molemmat ajankuluks viestitelty. Tänään pitäs sit ekaa kertaa nähdä, lähetään moottoripyöräajelulle :)
Toivottavasti juttu luistaa ja siitä sais vaikka ex tempore kaverin mihin tahansa reissuun. Ja jos se on tylsä niin eipä tarvii sitä toiste sit nähdä :D

K on pitänyt yhteyttä. Mun mielestä turhanki tiiviisti. Mitä vittua se ny ajaa takaa. Musta ei sille mitään panokaveria tule. Se mitä viime perjantaina tapahtui - tapahtui. Mutta ei tuu toistumaan (ainakaan kovin usein. Heh). Mä yritän pitää siihen nyt etäisyyttä. En todellakaan halua että se pilaa mun kesän nyt millään. Äh.

Late ärsyttää kans. Mä annan sillekkin nyt pakkasta. Olkoon. Mulla taitaa olla jonkunlainen miesviha päällä kun kaikki miehet vituttaa. Toikin heppu ketä en oo ees nähnyt :D

Kävin toissapäivänä salilla ja voi hitto et on taas koko kroppa kipee. Tein isommilla painoilla kaikki liikkeet ja se tuntuu. Ihanasti :D

Ens viikko on lomaa! Tulee tarpeeseen. Mä en jaksa ees kauheesti hymyillä ja olla oma höpö itteni. Oon mörrimöykky.

Edit: Oon antanu Latelle pakkasta eilen ja tänään, en oo paljoo jutellut ja tuskin ees kattonu siihen päin. Se lähti tänään duunista himaansa tekeen etätöitä. Sit pamahtaa meili työpostilatikkoon. "Mieletöntä, unohdin sanoa et vittu sä näytit eilen hyvältä niissä bikineissä". Iski kyllä niin puun takaa toi meili. Edelleen oon ihan shokissa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti