torstai 10. kesäkuuta 2010

100 kirjotusta täynnä!

Treffit lyhyesti:

Mopokundi (tästä lähtien vaikka kulkekoon nimellä Mika ) haki mut autolla n. 15.15 ja ajettiin kaupan kautta sen luo. Se kävi suihkus, mä keitin kahvit ja se teki eväsleivät. Hemmetin hyvä diili mun mielestä :D (Mä en osaa kirjottaa kenestäkään hän-muodossa. Anteeks paska suomenkieli)
Lähettiin mopoillen pikkupaikkojen kautta Hämeenlinnan ohi Evon kansanllispuistoon. Juotiin sie kahvit ja syötiin eväitä. Ajeltiin yhteensä melkein 200km siellä täällä pikkuteillä :)
Ja sit sen luo ja se ihanuus hiero mun hartioita! Ja kerroin et tykkään et mua kutitetaan/hipsutellaan kevyesti esim käsivarresta niin kappas - röhnötän sen vieres käsivarsi pitkäl ja se kutittaa mun kättä.
Katteltiin samal leffaa ja höpöteltiin. Yhtäkkiä kello oli jo yli 23 ja pyysin et se heittäis mut kotiin, Mikahan meni sit tänä aamuna jo seiskaks töihin ja välimatkaahan meillä ei ole kuin vaivaset 40 km :D
Kipinää ilmassa, sukat pyörii jaloissa ja maha täynnä perhosia. Eikä olla vie ees suudeltu :D Jännä juttu et kumpikaan ei muuten taida olla ujo, paitsi nyt :D
Ja mun mielestä on jotenki ihan mielettömän ihanaa tutustua siihen just tälläin!!!!

Ollaan pidetty viestitse yhteyttä ja just oli puhetta huomisesta. Se tulis kait hakeen mut huomenna kun pääsee töistä. Ja näillä näkymin menisin sen luo yöks. Oli tossa puhetta et mun tarvii lauantaina olla yhden aikaan ykköset päällä ja kukkapuska hankittuna kun ollaan menossa siskon miehen äidin 60v juhlille. Lupas palauttaa mut ajoissa. Iiiiiik. Paniikki :D

Olin tiistaina hoitamassa Myyn muksuja kun Myy ja miehensä menivät Green Dayn konserttiin.. Kakkavaippoja vaihtanu viimeks ehkä vuosi sitten ja nyt niitä oli kaksin kappalein. Toinen vaippa sisälsi reilu 1 v pojan ja toinen reilu 2 v tytön. Huh mikä reissu. Sain silti nappulat syötettyä, leikitettyä ja jopa yöunille :) Ja jäivät henkiin :D
Tänään kävin kaitsemassa vanhinta kummityttöäni eli Koon muksua :) Tää oli helppo. Lämmitin valmista safkaa, jälkkärijätskit käytiin ostaa lähikaupasta ja takapihalla otettiin aurinkoa ja leikittiin vesisotaa! Ei hassumpaa sanon minä.

2 kommenttia:

  1. Onnea sadannesta postauksesta! Ja onnea tuosta miestilanteesta - kuulostaa aivan tosi kivalta. Enjoy ;)!

    VastaaPoista
  2. Kiitos!
    Ja toivotaan että Mika ois jatkossakin ihana :) Tai jos ei ja se osottautuu mulkuksi, niin että se selviäis mahdollisimman pian :D

    VastaaPoista