tiistai 8. maaliskuuta 2011

Laskiaistiistai

Työrintamalta ei uutta. Siis siitä uudesta paikasta. Ei juuta eikä jaata - joten toivoa vielä on.
Töissätöissä on mennyt yllättävän kivuttomasti tää alkuviikko. Aamuvuorot on kivoja. Tänään väsytti kyllä niin paljon että pistin päiväunet ekalle sijalle joten Jani ei tullutkaan kylään. Ei aina tarvii haluttaa. Ei, vaikka kyseessä oon minä jota panettaa aina :D

Sille yhelle jantterille sanoin heipat sunnuntaina, tais loukkaantua.
Toisesta jantterista en ota selvää, ei taida olla "my cup of tea". Ja sit tää viimosin, tää joka saa mut nauramaan. Hmm.. Mä haluan nähdä sen. Ehdottomasti.

Sunnuntain pulkkamäkireissu oli mahtava. Miks mä en oo lähteny aikasemmin mukaan? Vedin stigalla niin hyvät vauhdit ja se ilmalentokin oli aika komee. Oon ihan pettynyt että en saanut siitä kunniamerkiks mustelmaa pakaraan. Seura, kuuma kahvi ja äitin tekemä tuore voisilmäpulla. Mikä vois olla parempaa?
Mulla on kyllä niin mahtava perhe että mä en tiedä mitä mä tekisin ilman niitä ♥

Ruokapuoli on muuten mennyt ihan sujuvasti taas tauon jälkeen mut toi liikunta taas tökkii. Ajatus oli kyllä tänään käydä lenkillä heti töiden jälkeen mut toi pirun tuuli.. Ehkä huomenna.
Painoa en oo kattonut, enkä ole myöskään mittanauhalla mitannut. Lempifarkut on jääny auttamattomasti liian löysiks mut edelleen en oo ees uskaltanut niihin toisiin änkeytyä. Ehkä ens viikolla.

Ehkä.

Ja niin, Hyvää Naistenpäivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti