perjantai 4. maaliskuuta 2011

okei

Taisin mainita et kolme jantteria on "kiinnostunut" musta. Yks rupes jo ärsyttää ihan sairaasti ku ei olla ees nähty ja hyvä ettei se suunnitele jo yhteistä tulevaisuutta.
Neppaan sen nätisti mun elämästä ennenku ees nähdään. Tällä kertaa mä luotan vaistooni ja olen mulkku enkä anna edes mahdollisuutta jos nyt tuntuu jo tältä.

Tää yks taas saa mut nauramaan. Ja minä näköjään hänet. Paperilla me näytetään ihan helvetin hyviltä yhdessä mut livenä saattaa totuus olla toinen. Ja siis en puhu ulkonäöstä vaan jutuista. Oon nähny vaan pienen kuvan siitä ja lyhytkin se on :D Ja sille se osaa nauraa ja siitä tykkäänkin. Sen itsetunto on kohillaan tosin kun ton toisen. Näköjään.

Hei, kesä on tulossa ja kärpäset! Mitä turhia murehtimaan. Aurinko saa ihmeitä aikaan :)

Ja huomenna lähen kummitytsän ja perheensä (mun sisko ja sen mies) sekä äidin ja miesystävänsä kanssa pulkkamäkeen. Ekaa kertaa tänä talvena ja nyt on jo melkein kevät!
Lupasin keittää kahvit termariin ja äiskä ilmotti et se tekee laskiaispullia ♥

Ja sit on pakko jakaa tää biisi tein kanssa (nyt kun opin ton linkittämisen mikä oli ihan hirmun vaikeeta, heh).
Tässä on vaan sitä jotain. Jaksan kuunnella monta kertaa putkeen. Kate Bush ♥



Mä otan täs kotosalla vielä oluen tai kaks. The Doors leffakin alkaa vasta myöhemmin ja jos suinkin jaksan niin sen katson.

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti työhaastattelu meni hyvin ja viikonloppu oli kiva! Kiitos kivasta kommentista blogiini männäpäivänä! Aktivoidun varmaan pikku hiljaa taas. Ei vaan oo tapahtunut mi-tään ja lama on ollut päällä. Palataan ja tsempit työviikkoon!

    VastaaPoista
  2. Ei sitä aina tarviikkaan olla sanottavaa. Kirjotat sitten kun siltä taas tuntuu. Älä siitä ota yhtään stressiä, ethän :)
    Mukavaa viikonjatkoa sullekkin ja hyvää Naistenpäivää ♥

    VastaaPoista