torstai 24. maaliskuuta 2011

Takatalvi. En tykkää.

Melkein jo kaivelin nahkarotsia aamulla kaapista mut onneks katoin säätiedot. Vittu.

Olin muuten aamulla työhaastattelussa. Piti sanoo sit kuitenkin kiitos mutta ei kiitos, palkkaus ois ollut toooodella paljon vähemmän mitä nyt saan. Ja nyt on jo tosi niukka..
Tympii jotenkin tää duuni. Liian ykstoikkosta eikä oikeestaan yhtään haastavaa. Mä haluun haasteita! Ens viikolla sentäs yks koulutus Turussa ja sit tulee vähän uutta sisältöä tähän duuniin.

Ens viikolla kait pitäis selvitä se, että saanko mä mun vanhan asuntoni (koti ♥) takas. Sit rahat on entistä enemmän tiukilla mut aivan sama. Mä en kestä tot mun nykystä yhtään. Mä haluan siitä pois. Mielellään jo eilen :D

Nyt tarttis saada jotain sutinaa. Tympii. Mä haluan kutinaa mahan pohjaan ja perhosia. Mä haluan tuntea itteni kauniiks, halutuks ja upeeks. Mä haluan pilkettä silmiin ja hymyn huulille kun ajattelen sitä heppua. Missä helvetissä ne vapaat ja komeet miehet on? Miksei ole jo kunnolla kevät. Kesä ja kärpäset?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti