torstai 3. maaliskuuta 2011

...

En ees sössinyt. Ku huomenna on työhaastattelu :D Ei perkele kun jännittää!!! Mä oon "opiskellut" ko. yhtiötä ja miettinyt kysymyksiin vastauksia. Vittu mä vihaan työhaastatteluun valmistautumista. Mä en ikinä osaa vastata kysymykseen miksi juuri minä, mitkä on vahvuudet ja heikkoudet ja mistä helvetistä mä voin tietää missä mä viiden vuoden kuluttua oon. Ääääääh.

Ja oikeestaan kolme jantteria on kiinnostunut musta ja kaks niistä haluis nähä mut nyt viikonloppuna. Kiirettä pitää :D

K soitteli keskiviikkona ja pyys saunaan ja yöks. Ei huvittanut mennä.

En oo käynyt lenkillä mut ruokailut on menny aika hyvin. Vielä pitäis skarpata lisää ja jättää ne ylimääräset sapuskat pois. Päivät menee hyvin mut illat on vaikeita. Mut kyl se tästä! Vielä en uusia mittoja ota enkä vakaan mene.

Ei just ny muuta. Mä jatkan vielä "opiskelua". Pus.

2 kommenttia:

  1. Kiitos muru!
    Se oli ihan kauheeta ja sitä piinaa kesti 40min. Tiistaina viimeistään selviää pääsinkö jatkoon ja torstaina ois sit toinen haastattelu. Siihen kuulemma kannattaa varautua et siellä menee n. 1,5 tuntia. Mä olen shokissa, niin kauan!?!!!
    :)

    VastaaPoista