tiistai 1. maaliskuuta 2011

Eniten vituttaa kaikki

No oikeesti ei ees vituta muu kun se, että taisin sössiä työhaastattelun.
Soittivat perkelee ihan yllättäen ja pitivät jonkunlaisen puhelinhaastattelun äsken. En ollut varautunut ollenkaan ja olin ihan pihalla. Ja kaikenlisäks täällä duunissa on huono kuuluvuus niin äh. Ois pitänyt vaan sanoo et voisko se soittaa toiste tai jotain. FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.
Tällä viikolla soittavat haastatteluun tai jos tulee meili niin se oli sit siinä.

Asuntohakemus on sisällä ja sitäkin jänskään. Töissä on ihan jees vaikkakin tää homma on ihan vitun puuduttavaa. Tylsää. Eikä tässä oo haasteita. Mä olen kyllästynyt. Vaikka toisaalta muutoksia on tulossa ja ne ei kuulosta ihan paskoilta. Et katotaan ny.
Välillä on vaan niin ikävä entiseen duuniin et ihan sattuu sydämeen.

Pari heppua haluis tavata mut.. Muttakun mä en oo kovin innostunut treffailusta. Mä en tajuu miks ton yhenkin kans ajauduin kirjottelemaan kun treffit niin ärsyttää mua. Miks mä en voi tavata jotain heppua ihan randomisti baarissa, kadulla, kaupassa tai jotain. Tä?
Mä en vaan osaa olla rennosti treffeillä ja paperilla toikin vaikuttaa kivalta mut pelottaa et livenä se on ihan kauhee ja juttu ei luista. No kyllä mä tiiän et ei niitä treffejä tarvii turhaan pitkittää mut silti. Äh.

K laitto perjantaina viestiä ja yritti soittaa. Ois pyytäny kaljalle. Mua vaan ärsytti enkä ees vastannut kun seuraavana päivänä. Kyseli sit kovasti mun illan suunnitelmista ja kun sanoin et yks kaveri tulee käymään niin uteli et onko se mies. Sanoin et on mut että ei sen tarvii siitä sen enempää tietää. Janihan se vaan oli mut mitä se K:lle kuuluu.
Jani kävi ja lähti ja mä lähin käymään Jiin kanssa sit parilla. Ja pari vaan otinkin ja Jii jatkoi matkaansa baariin. Ei tää vanha enää jaksa :D

Ihanaa kun kevät tulee kovaa vauhtia mut missä vitussa se aurinko nyt on??? Mua muuten vituttaa nykyään aika paljon..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti