maanantai 14. helmikuuta 2011

Väsy

Uni on taas pysytellyt ihan muilla mailla kun mun tykönä. Nyt rupeen olee jo aikas koomassa ja kirjotus ei luista. Näpit toimii mutta teksti on mitä on.
Tein päätöksen asunnosta ja pistän huomenna hakemuksen menee. Vitut. Mä haluan viihtyä kotona koska niin paljon aikaa siellä vietän. Mä pärjään kyllä vaikka se kalliimpi onkin. Hemmetti, myyn käytettyjä pikkupöksyjäni jos niikseen tulee :D

Nyt ei kykene suoltaan tekstiä tän enempää. Silmät luppasee ja mä kokeilen unta. Vähän jänskättää kun on menny aikamoiseks pyörimiseks kun väsyttää mut uni ei tuu. Jos tänään kävis tuuri?

2 kommenttia:

  1. Hienoa! Nyt peukut tanakasti pystyyn asunnon puolesta! Ja mikä ettei unen puolesta myös :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kiitos :)
    Kyllä se nukkumatti suvaitsi mun luo viimeyönä tulla vaikka levoton yö olikin.

    VastaaPoista