lauantai 5. helmikuuta 2011

Huh

Jo perjantai-aamuna oli ihana fiilis kun tiesin et meen töihin. Aurinkokin paistoi ja töissä oli mukavaa. Työkaveri oli koristellut mun pöydän ilmapalloilla! Ihana tervetulotoivotus :)
Jani tuli hakee mut töistä kun olin luvannut lyhentää sen housuja. Mittauksen jälkeen se otti kuteet veks ja ryntäs sänkyyn :D Eikä siinä, mä lyhensin ne parit farkut ja könysin sen viereen. Pyysin sitä hieroo mun selkää kun epämukavassa asennossa lattialla ompelin.. Kosketus tuntu hyvältä ja seksi vieläkin parmmalta :D

Illalla otin himassa parit kaljat ja sit suuntasin baariin Jiin kanssa. Pelattiin pari erää bilistä joidenki kundien kans ja sit pelattiin kaksin. Mä tykkään ihan hirveesti pelata vaikka en tosiaan hyvä siinä olekkaan. Vielä.
Se baari meni kahdelta kiinni ja mä suuntasin kotiin unille. Jii jatkoi siitä vielä yökerhoon.

Tää päivä on mennyt pötkötellessä sohvalla. Marika tulee jossain vaiheessa tänne ja me lähetään baariin :) Nähdään sen mies ja miehen kaveri tänään sit myöhemmin sie baaris. Toivon todella et eivät suunnittele mitään sokkotreffityyppistä juttua. Mua ei kiinnosta ny yhtään. Meinas vähän mennä hermo Jiihin kun sillä on aina semmonen "miehenmetsästyskatse" päällä. Mä en lähde baariin siks et saisin miehen. Mä lähden baariin pitään hauskaa kaverin/kavereiden kanssa, laulamaan ja tanssimaan.

Kohta pitäs kyllä suunnata suihkuun ja sit käydä kaupassa. Kaljat on loppu :D
Teksti on mitä on kun en jaksa keskittyy ja varmaan pientä krapulan poikasta on ilmassa... Saa nähä mitä ilta tuo tullessaan ja millanen päivä huomisesta tulee :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti