torstai 10. helmikuuta 2011

Pohdintaa

Mun on pakko yrittää vähän jäsennellä erittäin sekavasti fiiliksiäni nyt tästä kämpästä. Oon ollut paljon(liikaa) kipeenä ja siis viettänyt paljon(liikaa) aikaa kotona.
Mä en viihdy tässä yhtään. Muutin siis lokakuussa ja oon yrittänyt tehdä tästä kodin. Ulkoisesti se näyttääkin siltä ja ystävien mukaan on viihtyisä, kotoisa ja lämmin. Mut mä en tykkää. Makkari on ihan kiva, samoin kylppäri. Mut mä vihaan tätä olohuone/keittiöyhdistelmää. Tänne ei mahdu nimittäin keittiönpöytää, ei järkevästi edes pientä sellaista.
Mä vihaan kun astianpesukone ruksuttaa tossa vieressä kun yritän kattoo jotain leffaa. Mä vihaan kun joudun syömään joko lattialla tai sohvalla. Pyydä nyt kavereita kylään ja murkinalle kun ei oo paikkaa missä syödä.
Mä vihaan mun naapuria joka soittaa rumpuja.
Mä tiedän et mun ois rahallisesti viisaampaa jäädä tähän mutta.. Kotona kuuluu viihtyä. Kotiin pitäis olla ihana tulla. Kotiin pitäis olla ihana kutsua kavereita kylään.
Mä tiedän että mun entinen kämppä vapautuu huhtikuussa ja joka vitun päivä (ja uniinkin mun pähkäilyt on jo tullut) että laitanko hakemuksen sisään siitä vai en.
Kämmeniin ja sormiin on tullut taas ihottumaa, niitä stanan vesikelloja. Stressaanko mä tästä kämppäasiasta näin paljon? Vai jostain muusta. Mä en tiedä. Mut mä en tykkää asua tässä. Mä en viihdy. Mä haluan takas kotiin.

2 kommenttia:

  1. Voi mä niin tiedän!! Veit kyllä sanat suustani, ihan jokaisen. On kyllä todella kurjaa ettei kotonaan viihdy. Itsekin haikailen entisen isomman ja ihanamman (kalliimman toki myös...) asuntoni perään, harmi vaan että takaisin ei ole enää menemistä. Mutta jospa sulla tosiaan olisi mahdollisuus vielä? Laita ihmeessä hakemus jos siltä tuntuu ja on kerran mahdollisuus!

    VastaaPoista
  2. Mä tein päätöksen että kokeilen onneani et saisinko sen asunnon takas. Mun työkaveri sano tänään et hän muistaa kun mä tähän muutin et mä jo kahden päivän päästä sanoin etten viihdy. Mut mä oon yrittänyt. Oikeestti yrittänyt kaikkeni että mun ois tässä hyvä. Mut ei, ei vaan ole.

    Mä toivon Jones et vaikka sulla ei oo paluuta entiseen kotiisi, niin että löydät jostain muualta sun kodin :)

    VastaaPoista