tiistai 8. helmikuuta 2011

Tänään

Tänään mä kaipaan miestä vierelleni. Sitä joka sanoo mulle et mä olen kaunis. Kaunis vaikka haisen pahalle, nenä on punanen ja valuu räkää. Kaunis vaikka mun huulet on rohtuneet ja hengtys vinkuu.
Kaunis vaikka mulla on virttyneet pyjamanhousut ja toppi sekä villasukat jalassa ja mä oon piilossa peiton alla.
Kaunis vaikka mun silmät valuu vettä ja kuumetta on 38.

Johan mä pari päivää kerkesin olla "terve". Viikonloppu meni tosi kivasti vaikka vähän kipee olo olikin. Lauantaina yks muinainen eksä haikaili mun perään ja Jani kännipäissään (törmättiin baarissa) luuli olevansa muhun ihastunut. Pistin molemmat keissit jätkien kännin piikkiin :D

Flunssa iski todenteolla tänään ja kuume nousi. Ei muuta kun vaihteeks lääkäriin ja saikulle. Ja koska meillä on töissä kokoajan joku jonkunlaisessa hengitystie-infektiossa tms niin tulevat jossain vaiheessa tutkimaan ilmastoinnin. Ei oo normaalia että näin paljon sairastellaan..

Kävin lääkärin jälkeen vuokraamassa pari leffaa ja kun eka oli pyörinyt pari minsaa, nukahdinkin 4 tunnin päiväunille. Näin ihan sekavia unia ja heräsin pöllämystyneenä. Ei paljon ruoka maistuis vaikka tiedän et pitäis syödä.

Ja mä kaipaan mun entistä kotia ihan kamalasti. Jatkuvasti pohdin et pitäskö laittaa siihen hakemus, se vapautuu huhtikuussa. Kotona pitää viihtyä ja mä vihaan tät nykyistä kämppää. Vihaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti