keskiviikko 16. helmikuuta 2011

Halipula

Ihan järkyttävä halipula. Mä haluun et muhun kosketaan ja pidetään kiinni. Halataan.
Seksiä en just nyt kaipaa, sitä sain sunnuntaina.
Mä haluun läheisyyttä ja kainaloon käpertymistä. Pussailukin kävis.
Ja koska noita ei nyt taida hetkeen olla luvassa niin kosketuspulaan värväsin kaverini huomisillaksi hieromaan mun selän :D
Sen täytyy nyt riittää.

Flunssa rupee vihdoin oleen ohi joten huomenna, oli keli mitä tahansa ja pakkasta vaikka kuin, niin mä kävelen töistä kotiin. Mä tarviin liikuntaa ja alotan tollain kevyesti 7km kävelyllä.
Syömingit on menny vähän perseelleen mut nyt taas niskasta kiinni ja ruotuun. Se bikinikausi on ihan kohta!

Yllättävän mukavasti viikko kulunut ja toivottavasti jatkuu samalla tavalla. Pistinpä tänään muuten yhden työhakemuksenkin meneen. Saas nähä kun akan käy. Nyt vähän telkkaa ja sit unille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti