perjantai 31. joulukuuta 2010

Vuoden vika

Näin se taas mennä humpsahti yks vuos. Mitä jäi käteen? Muuta ku tuuleen huuhtoma perse?
Eipä kait oikeestaan mitään erikoista. Iloja, suruja, seksiä, uus duuni (enkä tiiä viihdynkö täällä vai en), uusia tuttavuuksia, uus kämppä (jossa en tykkää asua ja haluun takas siihen vanhaan). Siinähän se lyhykäisyydessään.

Tän illan aijon viettää hyvinkin rauhallisesti eli duunin jälestä käyn kotoota hakemassa saunakamppeet ja suuntaan Koolle. Se on muksujen kans kotona joten varasin itelleni sohvapaikan yöksi.
Käydään saunassa, otan parit ölpät, katotaan ilotulitusta muksujen kanssa ja tietenkin syödään :D

Ens viikon perjantaina meillä onkin sit työkamujen kanssa baariryömintä.. Ai kaamee. Etukäteen jo jännittää kuinka tukka jumissa sitä sillon tuleekaan oltua :D Sovittiin jo parin tyypin kans, ketkä asutaan lähekkäin et tullaan sit samal taksil kotiin. Ehkä :D

Huomiseks saattaa olla treffit tiedossa. Vähän kyllä epäilyttää. Minä itse, ei se tyyppi. En mä osaa noita treffijuttuja. Mä en ymmärrä miks meen kun en mä osaa olla oma itteni. Mä kait jännitän liikaa.
Tai sit pilaan kaiken tietämättäni tahallani, koska en haluu kiintyä ettei taas satu. En tiiä.

Mut hyvillä fiiliksillä tämä työpäivä loppuun ja tiedossa siis mukava ilta rakkaiden kanssa.
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin..

Säilyttäköön uusi vuosi sen mitä rakastat, tuokoon tullessaan sen mitä kaipaat ja vieköön mennessään sen mitä taakkana kannat. Kaikkea hyvää Uudelle Vuodelle!

1 kommentti: