keskiviikko 1. joulukuuta 2010

Mindfuck

Mä en tajuu (tää nyt ei kyllä mulle koskaan yllätyksenä tule - et mä en jotain tajuu..).
Okei, jos se ei valehdellut niin mitä vittua se pelleilee mun kanssa. Mä en ymmärrä mistään mitään ja tuntuu että pää on ihan pyörällä. Mä haluisin nähdä sen vielä, käydä nää asiat läpi ja joko unohtaa tai alottaa alusta. Tää koko keissi on joko sen kusetusta tai sitten tää on molemminpuolinen todella paha väärinkäsitys. Mä en tiedä enkä uskalla ehkä ees ottaa selvää.
Totaalinen mindfuck päivä.

Kävin lenkillä tuolla upeessa talvisäässä ja se sai mut ihmetteleen - taas kerran - että miks mä en käy lenkillä joka päivä. Siitä tuli niin ihana olo, niin fyysisesti kun henkisestikkin. Upeeta!

Mun sisko oli yllättänyt mut tänään ja tuonut mulle semmosen verkkomallisen jouluvalosysteemin mitä mä niiden ikkunassa olin ihaillut. Mulla on maailman paras sisko <3
Ja Koo, mun ihana ihana ystävä. Me kolmepas lähetäänkin perjantaina mökille. Pari päivää vielä ja sit pääsee rentoutuun parhaassa seurassa. Otetaan kaikkee kauneushömppää mukaan: kuorintavoiteet kropalle ja naamalle, jalkahoitoon kylpysuolaa, tukkaan tehohoitoja, kynsille lakat sun muut mömmöt. Ja siellä pääsee saunaan.

Enkä varmana ota läppäriä mukaan! Mä vietän ihan liikaa aikaa tän kimpussa, ihan liikaa.
Onneks tänään sain kuitenki aikaseks imuroida koko kämpän, pesin kaks koneellista pyykkiä, pesin kylppärin ja vaihdoin lakanat. Kyllä nyt kelpaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti