maanantai 6. joulukuuta 2010

Mökkiviikonloppu

Ja sit ilosempiin asioihin.

Eli perjantaina lähettiin mökille. Kävin töiden jälkeen himassa sanoo heipat mun pojille ja sanoin niille et ovat sit kiltisti ja että mun äiti tulee lauantaina sit kattoo niitä :)
Lähettiin Siskon ja Koon kanssa ajeleen kohti rentoutusta. Matka meni mukavasti tuolla tuulessa ja tuiskussa, matkan varrella käytiin syömässä yhella huoltsikalla ja naurettiin lähes pissat housuissa kun Koo säikähti täytettyä karhua.
Sisko oli käyny aikasemmin päivällä ostaa kaupasta safkat ja tost huoltsikalta ostettiin vie juomat ja vähän lisää karkkia ettei vahingossakaan herkut loppuis kesken.

Mökille päästyä purettiin kamat, laitettiin takkaan tuli ja sauna päälle. Otettiin parit saunakaljat ja laulettiin Sing Staria. Voi luoja et mä olen paska! Ja niin kun mä rakastan laulamista, ei sitä kyllä ihmisten ilmoilla kehtaa tehdä, se tuli taas huomattua :D
Valvottiin varmaan johonki yhteen kunnes rupes väsyttää ja mentiin maate.

Lauantaina herättiin jo ennen ysiä ja laitettiin kimpassa aamupalaa ja keitettiin kahvit. Nautittiin taas takkatulesta ja hiljasuudesta, lueskeltiin hömppälehtiä ja puhuttiin elämästä..
Käytiin tekemässä kävelylenkki ja mä rakastuin yhteen hylättyyn(?) taloon ja suunnittelin jo sen remppaamista ja sinne muuttoa :D Ja mä tein tän talven ekan lumienkelin!
Kävelyn jälkeen laitettiin sauna taas lämpimäks ja Sisko ja Koo olivat urheita ja kävivät lumessa pyörimässä. Hrrr. Mulle tulee kylmä jo ajattelusta.

Saunan jälkeen syötiin ja otettiin päiväunet. Ja sit syötiin taas. Ilta meni rennosti saunoen, syöden ja otettiin me vähän glögiäkin.
Ja haukuttiin miehiä. Ja vähän rakastettiinkin niitä mut lähinnä haukuttiin.

Sunnuntaina olikin jo aamusta asti haikee olo kun piti lähtee kotiinpäin. Syötiin aamupala taas pitkän kaavan mukaan, siivottiin mökki ja käytiin viel kerran saunassa.

Kotimatkalla käytiin taas syömässä ja käytiin yhessä isossa marketissa shoppailemassa. Mä löysin muuten itelleni kunnon talvikävelykengät joita testasin jo eilen. Hyvin oli pitoa pohjissa eikä enää tarvii liukastella työmatkoilla saati kävelylenkeillä. Hölkkään on kyllä kengät erikseen :)

Oli kyllä kurja tulla kotiin kun oli ollut ihan viikonloppu ja koko ajan seuraa. Me nukuttiin Koon kanssa samassa huoneessa ja toki parisängyssä. Mitä sitä turhaan niitä petejä erottaan kun ne oli sillain :D
Olihan musta kiva tulla kotiin kun oli poikia ikävä ja oli ihana nukkua omassa sängyssä kun molemmat karvakasat tuli viereen nukkumaan.
Mut eilen kotona yksinäisyys iski kyllä päähän ku metrinen halko. Nyt rupee jo vähän helpottaa ja olo normalisoitumaan :)

Se idiottii laitto tänään vielä viestiä et "Jos sulla on tunne että tämän ei pitäny mennä näin niin tekstaa tai soita niin sovitaan tämä käsittämättömän turha ja hölmö riita".
Hah. En ees vaivaudu vastaamaan. Tyhmä riitahan se oli mutta jos mä häntä vahingossa loukkasin jotenkin (en tiedä mistä se ees lähti koko riita liikkeelle) ja hän alkaa haukkumaan samantien tyhmäksi niin se sanoo mulle vaan sen, et siitä miehestä ois jatkossakin vaan harmia.

Minä en tarvitse tommosta miestä elämääni! Vaikka mä itkenki välillä yksinäisyyttäni niin en mä kynnysmatoks rupea. Itsetuntoa mulla kyllä on ja mielummin yksin kun paskassa suhteessa.
Mä haluan miehen kuka arvostaa minua ja toisinpäin. Keskinäinen kunnioitus on aika hemmetin tärkeetä. Mä olen oikeastaan aika ylpee itestäni että vaikka kaikenmaailman kusipäitä oonki tavannut niin en ole semmoseen suhteeseen jäänyt missä mua kohdellaan kurjasti vaan olen mielummin yksin :)

Nyt mä kuitenkin teen salaatiin ja puputan sen samalla kun katon Suurta Sinistä ja kuolaan Jean-Marc Barrin perään :D

Hyvää itsenäisyyspäivää <3

1 kommentti:

  1. Hei vaan Miss Nutcase, tulin täältä kulman takaa poikkeamaan. Tulehan vastavierailulle =)

    VastaaPoista