torstai 16. joulukuuta 2010

Vituttaa

Eipä oo huvittanut tännekkään kirjotella. Oon hukuttanut murheitani suklaaseen ja lenkkeilyyn.

Töissä on ihan jumalaton kiire ja kolme työkaveria on ottanut loparit. Että se kertoo jotain tosta firmasta ja sen tavasta toimia. Mä olen rekryfirman kautta ja minä (ja moni muu saman rekryfirman kautta) on saanu käsityksen et firma vakinaistaa omalle palkkalistalleen siinä koeajan puitteissa. Nytpä oonkin saanut kuulla että näin ei käykkään eli tässä ollaan sit pelko perseessä puolivuosittain et jatkuuko duunit vai ei. Plus se, että en saa firman etuja kuten lounareita ja liikkaseteleitä, vituttaa.

Etsin siis uutta duunia koska minähän en rekryfirman listoille jää sekä niin moni muukin asia vituttaa tuolla. Sanoinko jo et Vituttaa.

Ex-duunikamuilla on tänään bileet ja sieltä ilosessa kekkulissa soittelivat. Jii oli sanonut yhelle duunikamuistaan että mulla on välillä epäilyksiä et teinkö oikeen valinnan. Vittu, mä sanoin ton asian ystävälle eikä se kuulu mun mielestä kelleen muulle, varsinkaan mun ex-työkamulle ketä tuskin tuolla tunsin. Se että mä tunnen noin nykystä duunia kohtaan on normaalia kun työpaikkaa on vaihtanut, mutta se vituttaa jos mulle puoltuntematon saa väärän käsityksen ja nauraa (muiden kanssa?) partaansa et hehehehe, tekipäs Miss Nutcase väärän valinnan. Hehehehee.
Vituttaa.

Samaisissa bileissä on siis heikko kohtani (joka muuten päivällä laitto meiliä ja kyseli kuulumisia ja vihjaili ikäväänsä mua kohtaan) Late. Jii anto puhelimen kiertää (halusivat siis ite kysellä mun kuulumisia ja pyysivät et Jii soittais mulle et saisivat jutella) ja kun tuli L:n vuoro niin se kerkes sanoo moi ja sit puhelin jo otettiin sen kädestä. Oisin halunnut kuulla sen äänen mutta en saanut tilaisuutta. Vituttaa.

Mä syön suklaata ja oon läski. Vituttaa.

En oo lopettanut röökin polttoa. Vituttaa.

Panettaa ja vituttaa.


Edittiä näin päiväsaikaan.. Olin sitten saanut yöllä viestin yheltä ns. ex-työkamulta että Jii ja Late ovat yhdessä hotellihuoneessa. MITÄ VITTUA MÄ VAAN KYSYN? Piruuttani laitoin molemmille tossa pari tuntia sit meilin et oliks kivat bileet ja onks krapula. Kumpikaan ei oo vastannut. VITUTTAA.
Okei, mitä se mulle kuuluu mitä ne hommailee mutta silti ahistaa ihan vitusti. Vittu.

ja myöhempi edit: Huh, eivät olleet hommaileet mitään. Huh.

2 kommenttia:

  1. Hahaa...kyllä se vitutus siitä karmeammaksi muuttuu, älä välitä :) Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä, kuten hyvin osuva sanonta kuuluu!

    Elämä kusee tosiaan just nyt, enkä nähtävästi oo ainoa.

    Mutta onneks kohta vaihtuu vuosi ja voin tuossa maaliskuun korvilla todeta, että 5 vuotta sinkkuna tulee täyteen..muaki vituttaa. Ja mäkin oon läski. Mutta en polta enää ;D

    VastaaPoista
  2. Oikeessa olit :D Niinhän se muuttukin karmeemmaks. Jos nyt en ois töissä niin kiskasisin pullon kossua ja sammuisin vessanpöntön viereen :D

    Kusee joo. Mut elämää tää vaan on. Ja tänne blogiin on hyvä kaataa kaikki paska ettei tuolla ihmisille räjähtele (vaikka sitäkin välillä tapahtuu..)

    Mut sä et polta! Mä oon niiiin ylpee susta :)

    VastaaPoista