maanantai 6. joulukuuta 2010

Ei menny niinku Strömsössä

Laiteltiin tossa viestejä hepun kanssa eilen. Ei vittu mä vaan sanon. Pahempaa nillittäjää ja väärinymmärtäjää en oo kuuna päivänä tavannut. Enkä muuten tapaa toiste!
Se saatana sai mut jo aikasemmin epäileen itseäni. Ja nyt tämä. Eka kerta meni mun mielestä ihan molempien piikkiin mut jälkikäteen ajateltuna se tais minua sillonki syyttää kaikesta, paljon vaivihkasemmin mut kuitenkin.

Eka mein eiliset viestit oli hauskoja ja oltiin jo sovittu että nähtäis tänään. Sit yhtäkkiä se sai jonku hepulin ja käsitti väärin mun viestin. Yhtäkkiä mä olinkin jo syyttänyt sitä ties mistä, olin valehtelija ja vaikka mitä. Viimenen niitti oli se kun se soitti ja haukku mut tyhmäks! Voi morjens. Ehkä mä olenkin tyhmä ja esimerkis mun siskolla on kaikki oikeus sanoa mua tyhmäks jos oon tehny jotain älytöntä mut vittu jos jätkä on nähny mut kerran ja rupee jo haukkuun jonku viestien perusteella ni mun ei tarvii tommosta sietää.
Se soitti mulle sit joskus yöllä kahen aikaan.
Se jopa sano et ku tänään tuun ni hän näyttää ne viestit mitä kirjotin ja vääntää mulle rautalangasta et hän ei ole käsittänyt mitään väärin. What???
Juu, ei tietenkään. Hänhän on herra täydellinen ja aina oikeessa :D Sanoin et luuletko oikeesti et oon vielä tulossa et pääset haukkuun mua lisää? Siihen se rupes änkyttää jotain ja sanoin et mä en kuuntele tota nyt enkä myöhemminkään. (Mä oon niin paljon parempi iskee sanan säilällä puhelimessa/naamatusten ku viesteissä)

Se jopa sen jälkeen laitto viestin että on se harmi että tää loppuu tähän kun minä en voi myöntää olevani väärässä ja pyytää anteeks. Siihen mä vastasin vaan että todellakin tää on loppu ja hyvät jatkot.
Se laittoi vielä pari viestiä sen jälkeen, joita en ees lukenu vaan poistin samantien. Vittuako mulle nillität.

Näin aamun valjettua mulle oikeesti tuli tosi helpottunut olo. Jos toinen saa viesteistä jo tommosen hepulin et sitä väärin ymmärrettyä lausetta käydään läpi monta tuntia niin minkälaista helvettiä ois olla suhteessa tommosen kanssa. Mä rupesin jo miettiin et mitä mä uskallan kirjottaa ja jos sanon vaikka moi, ni se ois varmaan senki käsittänyt väärin. Vittu mikä neiti.
Sekin että mä yritin soittaa sille heti alkuun, et oltais puhuttu tää asia selväks ni toinen marttyroi eikä vastannu puhelimeen. Soitti ite sit joskus neljän tunnin päästä ku kaikki oli menny jo liian solmuun ja pahaks.


No mut joo. Nyt vituttaa vaan se että en lähteny Jiin kanssa eilen baariin ku en ois halunnut krapulassa mennä hepulle. Nyt on pää kipee vaan siitä en menin eilen unille vasta kolmen aikaan ja nukuin tosi levottomasti koko yön.
Sori sekava teksti, pää ei oikein toimi.

2 kommenttia: