maanantai 27. joulukuuta 2010

Rakkautta täynnä

Ja ei, kyse ei ole kenestäkään miehestä vaan mä oon niin täynnä rakkautta mun vanhempia, systeriä, kummilapsia ja mun ystäviä kohtaan. Ne teki mun joulusta täydellisen!

Jouluaaton aattona iskä haki mut töistä ja lähettiin ajamaan haudoille. Yleensä ollaan käyty aattona mut tänä jouluaattona mun pakanaiskä lauloi kirkkokuorossa, joten sen piti keretä harjotuksiin ja siks poikettiin perinteestä.
Sillonki ku isä vielä joi, niin se oli "meidän juttu". Iskä ja minä. Aattoaamun haudoilla käynti. Siitä ei kumpikaan halunnut luopua, ei ees sillon.
Me ei hirveesti oltu tekemisissä sillon kun se vielä ryyppäs. Toki kun se oli selvinpäin niin nähtiin ja soiteltiin mutta jos se soitti humalassa, mä en halunnut puhua.
Oonko mä sanonut että se on ollut raittiina yli 4 vuotta? Ai helvetti. Mä oon niin ylpee siitä ettei mitään rajaa. Ja oon sanonut sen sille. Viimeks aaton aattona. Mä rakastan mun isää ihan kamalasti!

Aattona menin äidin luo riisipuurolle ja sinne tuli sisko perheineen. Syötiin ittemme ähkyiks ja sit suunnattiin siskon luo. Sinne tuli sitten myös siskon miehen vanhemmat ja sillä porukalla oltiin ilta. Ja taas syötiin.
Joulupukkikin kävi ja mua jännitti niin etten uskaltanu ees pyytää syliin :D
Lahjojakin tuli vaikka oon ollut aika tuhma...

Joulupäivänä en tehny muuta kun nukuin pitkään ja menin äidin luo syömään. Ja kuten lähes aina, nytkin safkan jälkeen käperryin hetkeks sohvalle ja oho - nukahdin.
Äitin ruuissa on jotain mystistä kun aina alkaa kummasti väsyttää. Enkä ollut ainoo. Siskon mies meni suosiolla äiskän sänkyyn ja veteli rehelliset päikkärit siinä:D Me ollaan ihania "vieraita".

Koon luo mentiin siskon ja perheensä kanssa sit tapaninpäivänä. Ihan parhautta. Mulla on kyllä niin ihana perhe ja ystävät. Eilen ku oltiin syöty ni miehet ja muksut jäi olkkariin pelaan wiitä ja mä, sisko ja Koo mentiin Koon ja miehensä sänkyyn, pistettiin telkkari päälle ja höpöteltiin, sisko tais jopa torkahtaa hetkeks :D Ihanan rentoa!

Töissä oli tänään yllättävän rauhallista. Luojan kiitos koska muuten oisin varmaan repiny pelihousuni. Mun puolesta tommonen sais jatkuu koko tän viikon. Yks työkaveri oli siis viime viikol vikaa päivää ja toinen on lomalla tän viikon. Yleensä meitä on viisi ja nyt vaan kolme. Ois voinu olla aika helvettiä tämä päivä mut onneks ei ollut. Oisin varmaan ottanut loparit muuten :D

Nyt mä kuitenki avaan suklaarasian ja keskityn vaihteeks hömppäleffan pariin.
Laihikselle joutaa sit myöhemmin :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti