sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Paskapaskapaska

Ei ollut treffejä ei. Se teki oharit. Oikeestaan kaks kertaa. Eka kerta meni vielä epäselvyyden piikkiin, toka ei ja toivottelin hyvät jatkot. Vittu noita miehiä, eikö ne saatana voi sanoo suoraan jos ei olekkaan kiinnostusta nähdä. Paskanmaku jäi taas tästäkin.

Töissä on ollu kiireitä ja mua vituttaa. Meitä on ens viikolla siellä vaan kolme duunaria viiden sijaan. Eikä kuulemma saa palkata enää ketään. Vitut. Mä en jaksa tot hommaa ja sitäpaitsi se on tylsää ja ykstoikkosta.
Laitoin pari viikkoa yhen hakemuksen yhteen paikaan ja sinne haku päättyy tän kuun vika. Onko ok jos soitan sinne kuitenki tällä viikolla ja kyselen mis vaiheessa niillä prosessi on?
Sanoinko mä jo et mut vakinaistettiin tonne kuitenkin? Ei sekään silti auta, ei mun fiilikset tota duunia kohtaan oo muuttunut. Mua harmittaa et otin ton paikan vaikka mitä edellisestä työpaikasta kuuluu, en sielläkään ois viihtynyt. Se sama paska siellä jatkuu ja pahenee vaan. Mitä mä nyt teen? Mua ahistaa :(

Mua vituttaa et oon läski enkä oo lopettanut vieläkään röökinpolttoa. Mä olen luuseri. Tää on taas näitä päiviä kun inhoon itteeni ylikaiken. Paskapaskapaska.

2 kommenttia:

  1. Löydät uuden, ahdistamattoman työn, sano minun sanoneen. Tsemppiä sinne. Kyllä se siitä.

    VastaaPoista