torstai 2. joulukuuta 2010

Ei mun elämä ainakaan tasasta ole

Otetaas nyt pari päivää taaksepäin ja unohdetaan menneet ja jatketaan siitä mihin viime perjantaina jäätiin.
Koko homma oli molemminpuolista väärinkäsitystä, luojan kiitos!
Mä tiesin että mulla ei voi olla niin huono ihmistuntemus että oisin perjantain treffien perusteella arvioinut sen ihmisen totaalisesti väärin.
Eli me otettiin vähän niinku uus alku nyt sen kans ja katotaan kuin käy.
Mäkin pystyn myöntään että olin väärässä ja ehkä "vähän" ylireagoin :D Mä elän tunteilla ja mä elän täysillä. Jokainen päivä on vähän niinku vuoristorataa, eikä ainakaan tylsää.

Nyt on kamat pakattu mökkireissua varten eli verkkarit, toppi ja ulkoilukamat. Niillähän pärjää :D

Kävin mä tänään lenkilläkin ja askel kulki niin kevyesti. Kyllä mä vielä joskus sen 10 kilsaa juoksen, mun oman pikku tavotteeni. Sen jälkeen voikin sit suunnata maratoonille :D

Viikonloppuja murut <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti