tiistai 30. marraskuuta 2010

Mä vihaan epärehellisiä ja valehtelevia ihmisiä

Mä petyin siihen. Mä petyin niin kovin. Hälytyskellot soi jo vähäsen treffien jälkeen mutta aattelin et oon vaan ylivarovainen tms. Vitut ollut. Voi luoja. Onneks en menettänyt muuta kun hetken aikaa elämästäni. Ja vähän luottoani ihmisiä kohtaan. Vittu mikä kusipää. Mä en jaksa ees tän enempää asiasta meuhkata enkä kertoo kaikkea mitä tapahtu. Luojan kiitos ei pantu. Sit ois vituttanu vielä enemmän.

Mä taidan ryhtyy nunnaks.

3 kommenttia:

  1. Ai se treffiseura petti? Mä etsin kovasti, mutta ei mua kukaan tunnu huomaavan =)

    Kristian

    VastaaPoista
  2. Voi hitto. Harmin paikka. Koita kestää. Halaus sinne. Täällä murjotetaan vaihteeksi lentoemäntälakkoa, antaisi nyt Finnair niille periksi, ja vähän pian. Kaikki pienet huvit viedään naisen elämästä...

    Tsempit ja halaukset - onneksi miehen idiotismi tuli nyt jo selville, eikä pidemmän deittailun jälkeen!

    VastaaPoista
  3. Kristian: Ei se mitään pettänyt, se valehteli. Ehkä.
    Tervetuloa lukemaan mun jorinoita :)

    Roskis: Kiitos <3
    Mä pidän peukkuja et saat Yp:n tänne ja pääsette viettään ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista