maanantai 22. marraskuuta 2010

Omatunto soimaa

Mä olen nussinut aikoinani vääriä henkilöitä. Kostoks? En tiedä, ehkä. Jotenki sillon vaan tuntu siltä et "kun sinä teet mulle noin niin mä kostan sen näin" vaikka toinen ei siitä asiasta tiennytkään. Eikä tiedä vieläkään ja toivon että ei ikinä saa tietääkkään. Sillon se asia ei mua häirinnyt mut voi jumalauta. Miten mä voin olla niin tyhmä? Hölmö ja idiootti. Kelle mä muka kostin? En kenellekkään vaan näin jälkikäteen tunnet itteni tyhmäks ja omatunto soimaa. Ei, mä en ole ketään pettänyt, siitä ei ole kyse. Enkä ole kenenkään ystävänkään miestä nussinut. Siitäkään ei ole kyse.
Mut silti. Vitun vitun vittu. Mä tiedän et jos mä asiasta kertoisin niin ehkä mun oma omatunto antais mulle rauhan mutta siinä mä satuttaisin toista enemmän ku ehkä ikinä.
Siksi mä puran sen tänne. Saa ivata, pilkata, haukkua. Ne on vaan sanoja. Mut sisäsesti mä kärsin joka tapauksessa. Mulla on paha mieli.

2 kommenttia:

  1. Mennyt on mennyttä. Tiedän, että harmittaa, itseäkin harmittaa jotkut asiat, joita on tehnyt tai joita ei ole tehnyt. Ja tiedän, että joinain päivinä oma pää vain piirtää eteen kaikkea sitä, mitä katuu eniten. Silti sanon että se on mennyttä nyt - keskity siihen, mitä on edessä, sillä mennyttä ei voi muuttaa. Halaus sinne!

    VastaaPoista
  2. Niinhän se on. Välillä tulee vaan hetkiä kun tommoset jutut ahdistaa niin et tekis mieli ottaa itestään ero.
    Nyt fiilis on hyvä ja tommoset paskat ajatukset on tuolla jossain.
    Tää blogi on mulle kyllä ihanaa terapiaa. Jo se helpottaa että kirjottaa pahan olon pois, mutta parasta on silti kommentit. Oli ne sit positiivisia ja tsemppaavia tai ei :)
    Kiitos Roskis <3

    VastaaPoista