perjantai 26. marraskuuta 2010

Helvetin flunssa

Viime lauantaina tuntu kurkussa pahalta ja sunnuntaina olikin sitten hyvin vittumainen olo. Keskiviikkona nousi sit lämpö ja torstaina kävin lekurissa ja loppuviikko saikkua.
Eilinen meni lähes koko päivä nukkuen, mitään en jaksanut. Paitsi illalla tuli fiilis et oli pakko saada vähän raitista ilmaa joten vedin toppahousut, takin ja pipon päälle ja lähin tekee pienen kävelylenkin. Ja ai että kun oli upee ilma, kirkas tumma taivas ja ihanan kylmä keli.
Turhaan ihmiset valittaa kylmyyttä - ne ei vaan osaa pukeutua kelin mukaan oikein!
Tänään oon korjaillut vaatteita ja niistänyt nenäni punaseks. Kuumetta ei taida olla mut veto on kyllä aika veks.

Töissä on mennyt mukavasti, kiirettä siellä on ollut mutta kiire ei koskaan oo mua haitannut. Oon saanut hyvää palautetta ja sekös mieltä lämmittää :)

Mä olin sitä mieltä et en enää ikinä mene treffeille ja vittu tänään menen taas :D Fb:n kautta (yllätys) ollaan ton hepun kans meilailtu viikko ja tekstiviestejä laitettu kans. Eilen se sit soitti ja ainaki noin puhelimitse/viesteissä mein huumori ja jutut natsaa. Pettymys se livenä kuitenkin on, tai mä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti