perjantai 26. marraskuuta 2010

Mo

Treffit meni hyvin. Mun mielestä ihan sairaan hyvin. Oon yhtä hymyä nyt ja nautin tästä ja yritän olla ajattelematta et se osottautuu kuitenki kusipääks :D
Eli mä otin bussin alle ja menin sen luo. Niinpä, jo ekoilla treffeillä :D
Se tuli mua vastaan pysäkille ja mentiin sen tykö. Se keitteli mutteripannulla meille kahvit ja höpöteltiin niitä näitä. Hirmu rento ja mukava fiilis oli koko ajan. Sellai, ihanku tunnettais jo vaikka ei tunnetakkaan. Tiiättekö sen, et on hirmu helppo olla toisen kanssa. Siinä me kuunneltiin sohvalla musiikkia ja puhuttiin. Välillä vähän vakavempia juttuja ja välillä vaann jauhettiin paskaa, heittetiin typerää läppää ja naurettiin.
Jossain vaiheessa oltiin ihan pitkälleen siinä sohvalla, mun jalat sen kainaloissa ja sen jalat mun pään vieressä. Se silitteli mun jalkoja, se tuntu kivalta.
Jossain vaiheessa se sit istu sillain et mun jalat oli sen sylissä ja sen leuka nojas mun polviin. Siinä oli jotenki koko ajan niin luontevaa. Hemmetti, mä hymyilen ihan typerästi nytkin kun vaan kirjotan tätä, eikä täs kirjotukses oo päätä eikä häntää..
Kyllä me siinä vähän pussailtiinki ja huomas molemmista että kumpaakin alko himottaa :D Mitään sen kummempaa ei silti tehty vaik mieli ois tehny. Mä olin siellä reilu kolme tuntia ja aika meni kun siivillä. Sillä on nyt illalla vielä duunia mut oli jo puhetta et josko huomenna nähtäis. Se laitto jo ehkä 10 minuuttia mun lähdön jälkeen viestiä et "olit kyllä tosi miellyttävää ja loistavaa seuraa". Mä oon ehkä vähän liekeissä mut silti ihan paniikissa et osottautuuko toikin vaan pillun perässä juoksijaks tai muuten vaan kusipääks.
No, ollaan täs kuitenki vähän väliä viestitelty nyt illallakin et ehkäpä mä yritän ajatella positiivisesti enkä kasaa sen niskaan kaikkee paskaa mitä mulle on aikoinaan tehty/laita sitä kärsimään toisten ihmisten teoista. Tiiättekö mitä meinaan?
Joo, mut nyt mä meen pesee naaman ja meen peiton alle. Väsyttää ja paleltaa. Flunssa ei todellakaan oo vielä ohi.

2 kommenttia: