sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Kun ei niin ei..

No juu. Ei nähty sit enää perjantaina illalla mut sovittiin et nähään sit lauantaina.

Lauantaina päivällä lähin Jiin kanssa kaupoille ja kolmeen mennes ei hepust ollut kuulunu mitään. Laitoin sit viestii et oliko mein tarkotus nähä. Oli kuulemma juu. Sanoin et mun kummityttö tulee jossain vaihees hetkeks mun luo ja hänkin vastas et menee hoitaan kaverinsa muksua..
Ei siinä, sanoin et ilmottelee ku tietää jotain ajasta...

Long story short. Jos mä en ois illalla ysin aikaan kysellyt et no? (tai sillon päivällä kolmen aikaan) Niin hän ois vasta kymmenen aikaan laittanu viestiä ku on päässy lastenvahtikeikalta.
Siis oikeesti. Olenko se vain minä, mut jos sovitaan et nähdään ni ois se ny kohteliasta ilmottaa (vaikka tarkkaa aikaa ei tietäskään) et hei, mul saattaa mennä kuule sinne lähemmäs kymmentä ennenku pääsen.
Tiiättekö. Mua rupes vituttaan et oisko se oikeesti odotuttanut mua sinne kybään jos mä en ois kysyny perään? Ja oisko se oikeesti odottanut et jos siitä ei mitään koko päivänä kuulu ni oisin into piukassa sitä vie sit näkemässä?

Ehkä mä oon tiukkis tai mitä muuta mut toi on mun mielestä vaan ihan vitun epäkohteliasta.
Ja kun mä kysyin siltä tost ilmottamishommasta ni se kysyy et mitä hänen sit ois pitäny tehä. Johon mä, et ilmottaa et saattaa mennä myöhään. Siihen ei tullu anteekspyyntöä, pelkkä surullinen hymiö.
Ehkä tein kärpäsestä härkäsen mut vitutti et koko päivän ootin innolla et nähdään ja toinen ois vittu vasta kymmenen aikaan ilmottanu et no nih, nähäänkö.
Ei kiitos.
Mä veikkaan et siitä ei enää kuulu... Vittu.

8 kommenttia:

  1. Vittu, mikä jätkä, sanon minä ! Mä olisin laittanut sille, että "pidä tunkkis ja tunge se sinne, minne aurinko ei paista !" Mutta mä olenkin vain mä. ;) Miehet on silti kaikki ajattelemattomia paskiaisia.

    VastaaPoista
  2. No älä! Eilen se kuitenki illalla sano et haluais kuitenkin nähdä ja kun kysyin että miten ois sitten tänään, niin siihen se ei kommentoinu mitään.
    Tuli fiilis et se ehkä sittenki vaan oli p*llun perässä.
    Mä tiedän et tommosen takia on turha murehtia mutta mua vituttaa koska mä tykästyin siihen. Perkele :(

    Joo hei! Kiva kun tulit kommentoimaan ja heti joudut tämmöstä valitusryöppyä "kuuntelemaan".
    Tuuthan toistekkin :)

    VastaaPoista
  3. Sitä vielä et jos se oikeesti ois halunnut tutustua minuun, ne se ois halunnut tavata mut tänään.
    Näin mä uskon. Ehkä oon oikeessa, ehkä väärässä. Kurjalta tuntuu joka tapauksessa.

    VastaaPoista
  4. Nou hätä ! Kato, valitus ja marmatus on meikäläisen erikoisalaa. ;D

    Mutta totean sen, mitä aina sanon: Kuka vielä voi väittää, että NAISET muka on vaikeita ymmärtää ja hankalia !! Menköön hän suolle !

    VastaaPoista
  5. Juu mäki samaa mieltä että sä et tehny mitään väärää vaan se mies, mut toivotaan että hän vielä ottais yhteyttä suhun jos teillä synkkasikin niin hyvin :)

    VastaaPoista
  6. Ihan sama onko se kaveri tai mies, joka tekee tuollaiset oharit, se vituttaa silti aina. Joten et tosiaan ole kohtuuton, kun vaadit normaalia käytöstä! Halaus ja tsempit!

    VastaaPoista
  7. Miss N. - olen muuttanut! uusi blogi löytyy täältä: neitiroskis.blogspot.com !

    VastaaPoista
  8. Nollavaimo, mä oon kans aika haka tässä valituksessa ja marmatuksessa :D

    Roskis, kiitos :) Mä jo säikähdin kun katoin et olit laittanu blogis salasanan taakse :D

    VastaaPoista