tiistai 9. marraskuuta 2010

Ensilumi

Upeeta, lunta sataa :) Kävin tekees tossa reilun puolen tunnin lenkin. Oisin ehkä ollu pidempäänki mutta vastatuuleen mennessä ikävästi pisteli lumihiutaleet naamaa kun tuuli niin navakasti.
Alahuulen alapuoli typerästi rohtui kun en tajunnut laittaa huulirasvaa lähtiessä. Miksei ylähuulen yläpuoli?

Töissä menee mukavasti, kämppä kondiksessa ja sillain. Tänään tosin soittivat että tulevat tsekkaamaan vie tän lattian ja seinät et jos laittavat laminaatit ja maalavaat seinät. Mitä vittua? Ny kun mä oon saanu paikat järjestykseen ja pahvilaatikot hittoon. Äh. En jaksa ny miettiä et millanen show siitä sit tulee ku kamat pitää siirtää ja mihin ja kenen toimesta. Missä mä sit asun vai minirempan keskellä? ÄH.

Kiva kun oon saanut uusia lukijoita. Viikon sisään molemmat. Jostain syystä mieleen pälkähti että ovat yks ja sama henkilö :D Ootte tai ette niin jos jatkatte kommentoimista (mikä ois kiva) niin keksisit(tekö) itellenne vaikka nimimerkin(/t)?
Ja sit hei semmonen juttu et jotain intimiteettisuojaa minäkin haluan vaikka avoimesti kirjotankin. Toisen anonyymin kyselyistä tuli vähän epämiellyttävä fiilis kun tuntui että jouduin ristikuulusteluun (ei varmaan ollut kyllä tarkotuksellista) että missä asun, ikä, työpaikka, palkka jne.

Jees, kohta pitäs ruveta tekee sapuskaa et sais murua rinnan alle..
Ja sen jälkeen sohvalle pötkölleen. It´s good to be me for a change :D

3 kommenttia:

  1. Ms. N, minultakin jossain välissä joku anonyymi lukija halusi tietää työpaikan, palkan, asuinalueen, entisten poikakavereiden nimet jne. Saahan sitä aina haluta :), mutta niin kuin sinä, niin myös minä pidän kiinni anonymiteetistäni - ei liikoja informaatioita :).

    VastaaPoista
  2. Saahan sitä toki haluta juu :D Ihmetyttää vaan et luuleko ne oikeesti että tommossii tietoja kertois?
    Niin no, onhan noita bloggaajia pilvin pimein ketkä näyttää naamansa ja oikeen nimensä mut mä en kuulu niihin nyt, enkä tule kuulumaan jatkossakaan :)

    VastaaPoista
  3. Joo mä oon se toinen anonyymi, en se joka on noin tarkasti udellut asioitasi :-) Tullut lähinnä luettua tyyli- ja sisustusblogeja niin kivaa vaihtelua tällainen blogi =)

    VastaaPoista