sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Kipuilee vaihteeksi..

Viime sunnuntaina alkoi taas yläselkä jumittaan ja maanantaina ei pää enää kääntynyt. Kävin pyörähtämässä lääkärissä ja sain jumiin lääkkeet. Tiistaina kääntyi pää mutta yläselkä jumitti edelleen ja pikkuhiljaa alkoi tuntumaan että koko yläselkä on tulessa.
Siitä sitten taas vasemman käden puutuminen paheni (oonkohan mä tästä vaivastani tänne ees avautunut?). Siinä meni kipuillessa koko viikko ja torstaina oli mentävä taas lääkäriin pyytään vahvemmat lääkkeet. Avauduin samalla tosta puutumisesta ja sain vihdoin lähetteen hermoratatutkimukseen!!! Viime syksynä kun asiasta kerran (tai pari) lääkärille puhuin, oli vastaus "ei sulla mitään ole, sä vaan kuvittelet". Joo, eli tämä lääkäri oikeesti kuuli mitä mä sanoin.
Sain siis toiset lääkkeet mitkä ei kipuun auttaneet mutta saivat mulle todella, todella pahan olon. Ja siitä kärsin sitten perjantain ja oli pakko taas soittaa lääkäriin. Se kirjotti puhelinreseptin ja apteekin kautta töistä kotiin. Puuh.

Nyt sitten on epäilyksenä hermopinne ja/välilevynpullistuma. Enpä ressaa tästä nyt koska hyvällä tuurilla se selviää torstaina. Toivon että mä oon vaan niin jumissa jonka takia käsi puutuu. Tosin miljuunat hieronnat ei tähän jumiin oo auttanut mutta jos kuitenkin vaan se.. Ainakin selvii että onko siellä jotain vai ei ja siitä sitten tarpeelliseen hoitoon.

Tämä viikonloppu on mennyt kipulääkkeissä vaikka nekään ei koko särkyä pois ole vieneet. Pahimman kärjen taltuttaneet kuitenkin, niin, ettei tee koko ajan mieli itkeä (kuten perjantaina ennen näitä lääkkeitä).

And now to the good news :D
Perjantai-illan vietetin tyttöjen kesken Koon ja muksujen uudessa kodissa. Muksut olivat isänsä kanssa reissussa joten likat veti viinaa ja minä kipulääkkeitä. Syötiin liikaa taas herkkuja ja naurettiin mahat kippurassa ja vedet silmissä. Rakkaiden ystävien seura teki hyvää ♥

Lauantaina systeri tuli Pätkän kanssa kylään mut muuten päivä meni ihan tokkurassa. Tänään käytiin systerin kanssa parilla kirppiksellä ja mun säälittävä ostossaldo oli pieni paistinpannu :D
Käytiin äipän luona syömässä ja nyt pötkötänkin sohvalla. Kaikesta kivusta huolimatta on ollut aivan ihana viikonloppu! Nyt toivon vaan että olispa jo torstai.

Alanko mä kuulostaa ihan vanhalta ämmältä joka puhuu vaan kivuista ja säryistä? Ei helvetti.


Edit. 2.4.2012 klo 6.38 Voi vittu. Mulla on kurkku kipee ja pää täynnä räkää :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti