maanantai 2. huhtikuuta 2012

Saatanan saatana

Muistattekste tän?

On tainnut olla mun päässä vikaa että ikimaailmassa oon kuvitellut mein välillä mitään :(
Tänään kuulin todella ikäviä uutisia, Late ja vaimonsa synnyttivät kuolleen tytön :(

Kyllä, en ikimaailmassa toivois tommosta edes pahimmalle vihamiehelleni mutta tää pikkupiru minussa kysyy et miks vitussa Late ei ikinä maininnut että edes yrittävät.. Aina vaan sanoi että ei rakasta vaimoaan. Että ovat kun kämppiksiä.
Kyllä, mua vituttaa ihan suunnattomasti että noin ison asian on pitänyt multa salassa. Miks vitussa? Jos se ois sillon joskus ees sanonut että yrittävät lasta niin ehkä, ehkä mä en ois näin kiinni tossa miehessä. Vittusaatanajumalauta että ottaa päähän ja tuntuu pahalta heidän ja omastakin puolesta.

Miks mua on kusetettu näin? Miks heille piti käydä näin? Miks elämä on näin vitun epäreilua?

En ole itserakas paska, nää kyyneleet johtuu nyt heidän tuskasta, ei omastani.

5 kommenttia:

  1. Auts. Voin kyllä kuvitella että on monin eri tavoin nyt aika paska fiilis :(

    VastaaPoista
  2. Muutama tunti siinä vierähti, mut mukanaan vei... eikä ajan kulua huomannut. Nimittäin sun blogisi lukeminen alusta loppuun. Olet loistava kirjoittaja. Voin kuvitella miten tärkeä paikka tämä on ollut sulle tuntojesi purkamiskanavana. Ajauduin tänne eilen sattumalta(googletin,tiedät varmaankin jo mitä?).Palailen myöhemmin :) :) TsemppiÄ sulle!!!

    T: Yx Ysti

    VastaaPoista
  3. Erkki; oli joo mutta onneks käytiin asiaa Laten kanssa läpi. Helpotti vähän.

    Anonyymi; tervetuloa!
    Loistava kirjottaja? Hah, salli mun nauraa :D
    Mutta joo, eipähän tarvii ihan kaikkia huolia ja murheita kaataa ystävien niskaan..
    Nyt saat kyllä avittaa vähän että mitä googletit ja miten tänne eksyit :D
    Kiitos tsempeistä - tarpeeseen tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ysti vastaa: Jostain mulle jäi sellanen mielikuva, että pystyt selvittämään, millä hakusanoilla sivustollesi on tultu. Ehkä olen sitten käsittänyt väärin.

      Tottahan minä sua avitan tässä eksymisasiassa; vihje = 20.8.2011.

      Poista
  4. Kiitos Ysti selvennyksestä. Sovitaanko et käyn hitaalla vaan siks kun pää on täynnä räkää :D
    Kyllä mä nään minkä tekstin kautta tänne eniten on päädytty mutta pitäis kait jaksaa kikkailla enemmän että näkis kuka lukija minkäkin tekstin kautta. Ja siihen oon liian laiska :D
    Mukavaa pääsiäistä Ysti!

    VastaaPoista