keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Avautuminen auttaa aina

Mua ainakin helpotti että purin fiiliksiäni tänne. Pintapuolinen raapasuhan toi oli mutta silti.

Flunssa kaatoi mut petiin ja mä tylsistyn. Mä vihaan sairaslomia!!! Onneks systeri lupas käyttää mua verhokaupassa, mä haluan uudet verhot nyt heti. Onneks pari päivää sitten tuli palkka joten raaskin ne jopa ostaa. No hei, alle 30€ verhoparista ei oo paha. Johan mä noita nykysiä olkkarin verhoja oon kattellut jo lähes 10 vuotta..

Huomenna menen sinne hermoratatutkimukseen. Jännittää ihan sikana että tekeekö se kipeetä. Onneks tulokset saan heti eikä niitä tarvii erikseen odotella. Kehtaakohan tonne ihmisten ilmoille lähtee verkkareissa ja lippiksessä? Ei vois vähempää kiinnostaa pukeutuminen tai tukan laitto.

Mä meen nyt niistämään.

2 kommenttia:

  1. Mites tulosten kanssa kävi? Toivottasti asiat selkiää ja saat helpotusta :)
    PS. Mie pistin sulle sähköpostii.

    VastaaPoista
  2. Ei ole ainakaan hermopinnettä, välilevynpullistuma tutkitaan seuraavaks. Jumissa mä olen kyllä kun se lääkäri joutui ihan voimalla runnomaan niitä neuloja mun lihaksiin. Iyh.

    ps. Kiitos Erkki. Luettu ja ymmärretty <3

    VastaaPoista