tiistai 27. maaliskuuta 2012

Ei tarvii hävetä!

Koko lauantaipäivä oli ihan mahtava. En oo ikinä ollut noin mahtavassa koulutuksessa, kertaakaan ei ollut tylsää hetkeä ja koska mä olin vielä "järjestelytoimikunnassa" niin päivä koostui muustakin kun vaan istumisesta ja kuuntelusta. Ihan parasta.

Illallinen oli tajuttoman hyvä ja kuola alkaa valuu kun ees ajattelen sitä. Ilmasta viinaa oli ihan riittämiin ja tais jopa pari drinkkilippua jäädä käyttämättä :D

23v heppunen flirttaili armottomasti mun kanssa koko päivän ja vielä illallakin hetken. Tiiä sit mitä tapahtui (ja hyvä niin koska nyt mun ei tarvii hävetä mitään - heh)niin se vaihtoi kohdetta ja yöpyi yhen mein työkaverin huoneessa :D

Eilen hyvillä fiiliksillä töihin mutta heppunen käyttäytyi oudosti. Ihan ku ei ois kehannu ees kattoo minuu silmiin eikä puhettakaan että se ois jääny mun pöydän ääreen notkumaan. Onneks tänään se oli jo vähän normaalimpi. Mikä lie sille tullut. Outoja nuo kakslahkeiset.

Koo kyseli kans kovasti että oliko sutinoita ja kun vastasin kielteisesti niin se sano et se on pettyny muhun :D
Hahahahaa, mut tuleehan noita bileitä ja oon mä välillä aika mestari häpäseen itteni.

Asiasta toiseen.. kun mä oon lueskellut kovasti noista tukkaväreistä ja siitä pahasta ppd:stä ja kauhukuvia tulee jo uniin.. Pitäisköhän oikeesti alottaa projekti oma hiusväri esiin? Nythän mulla on mustaks värjätty hius ja mustassa hiusvärissä on kait eniten sitä ppd:tä. Blondausaineissa ei ole eikä kevytväreissä. Musta kevytväri kun vaan ei tartu värjäämättömään hiukseen niin ois melkein helpompi pitää karvat vaaleina ku mustina. Blondina(kin) olin nätti vaikka tää musta tuntuu kyllä omimmalta.
Hmm.. jatkan pohtimista.

3 kommenttia:

  1. Kuulostaa kivoilta bileiltä :). Ja miehet, ei niitä tosiaan voi ymmärtää... ;). Kiva että sulla tuntuu olevan mieliala kohdillaan - tekee ihan hyvää lukea sellasta, kun itsellä vähän enempi tuota matalalentoa nyt.

    VastaaPoista
  2. Mullahan on hiusten / hiusvärin suhteen täsmälleen sama tilanne. Oon aina ollut omimmillani mustilla hiuksilla ja kuuleman mukaan ne mulle parhaiten sopiikin, oma värini on sellainen haaleanmitättömänpunertavan ruskea.

    Nyt en ole voinut aikoihin (yli puoleen vuoteen) värjätä kun mulla on alkanut päänahka tykkäämään kyttyrää hiusväreistä ja tässä onkin parasta aikaa kauhee kriisi päällä että joudun muuttumaan omaksi itsekseni ;)

    VastaaPoista
  3. Neiti R: Bileet oli vallan mainiot ja vieläkin hymyilyttää:) Toivottavasti sun fiilikset on jo paremmat?
    Erkki: me ollaan kyllä aika samikset :D
    Mun oli tosin vähän blondattava nyt koska suoraan mustasta oman värin kasvatus on liian rankkaa :D Mut hei, vaalennusaineissa ei ainakaan oo ppd:tä vaikka myrkkyä ne tukan kunnolle onkin.
    Mä päätin että jatkossa sit piristystä raidoilla tai sit luonnon hennalla (sillä saa jopa mustaksi. Hih.) Mut viileenä ja vaaleena kesää kohti :)

    VastaaPoista