maanantai 9. huhtikuuta 2012

En tykkää pyhistä

Enkä siitä että koko vitun viikko meni sohvan mutkassa nessupaketti kourassa. Mua ahisti, vitutti ja masensi. Vittu että mä vihaan olla kipee. Ja mä vihaan pyhiä kun kaikki vaan perheilee ja parisuhteilee. Mitä tekee Miss Nutcase? No ei vittu mitään.

Onneks pääsee huomenna töihin.

Ai niin, kävin mä lauantaina ihmisten ilmoilla ja yksin leffassa. Ihan parhautta! Minä, popparit ja limpparia. Ja komeita miehiä valkokangas täynnä. Härmä, voin suositella!

Tänään uskaltauduin jopa lenkille, säälittävää rävellystä se taas tauon jälkeen oli mutta sen jälkeen oli fiilis et mä rakastan kaikkea ja kaikkia. Oisin voinu halata ekaa vastaantulijaa ihan siitä ilosta et aurinko paistoi mut eipä tuolla kylän raitilla aamuysiltä ketään ollut :D

Se on muuten kumma juttu että kotona mua ahistaa jos joudun oleen viikon yksin (eli niin että ei oo duunia ku oon kipee tms) mutta jos mä pääsisin johonkin mökille niin viihtyisin siellä mainiosti vaikka kuukauden. Mä rakastan mun kotia mut liika on liikaa. Mä kiusasin itteäni tänään huvila.netin sivuilla. Perkele kun ei oo varaa ottaa ja lähtee.
Tuli saatana 400€ mätkytkin. Viime vuonna piti korottaa veroprosenttia mut sit tuli kaikkee (äiti, duunipaskat jne jne) ja sit vaan unohtu koko homma. Kyllä nyt korpeaa!

On muuten ollut munaton pääsiäinen. Ihan tylsää kun Jani on viilettänyt ties missä sukuloimassa eikä oo täällä kun MÄ tarttisin. Stana sentään :D

Nyt mä taidan mennä saunaan ja kierin hetken vielä itsesäälissä ja sit nostan itteäni niskasta kiinni. Nih.


Edit. Klo 21.52 Sutinaaaaaaaaaaaaaa! Jonkun söpiksen kanssa laitettu meiliä fb:n ayi:n kautta koko illan. Hih. Sutinaa :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti