maanantai 16. huhtikuuta 2012

Räyh.

Vittu että vituttaa taas kaikki. Takana tylsääkin tylsempi viikonloppu jonka ainut sosiaalinen tapahtuma oli kun menin lauantai-illaksi systerille kattoo leffaa.

Sekä lauantaina että sunnuntaina kävin lenkillä mutta muuten en ole tehnyt yhtään mitään. En mitään.

Sunnuntai-iltana olin niin ahdistunut että henki ei meinannut kulkea ja itketti. Mä vihaan tota olotilaa.
Onneks Koo soitti ja sain sille purettua pahimmat olot. Olo oli niin yksinäinen.

Mä ymmärrän täysin että ihmisillä on perhe, lapsia, poikaystäviä, tyttöystäviä mut mä vihaan noita viikonloppuja kun kaikilla ystävillä on jotain suunnitelmia. Sillon mä tunnen olevani maailman yksinäisin ihminen. Onneks se on vaan tunne ja mä tiedän että se ei niin ole.

Ens viikonlopuks on kehitettävä jotain. Ihan mitä tahansa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti