sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Ärh

Mulla ei oo mitään asiaa. Mua vähän tympii ja tää bloggerin uus tekstinmuokkausjuttu on ihan perseestä.
Mulla on myös järkkyttävä halipula ja panettaakin.

Late on pyörinyt mun mielessä siitä asti kun se kävi mun luona toissa perjantaina aamukahvilla. Saatana. Mä oon niin helvetin heikko :( Mitään ei toki tapahtunut mutta ei toi kahvittelukaan hyvä juttu ole. Ei me saatais tavata. Mun on ainakin vaikeeta pitää tunteet kylmänä kun nähdään. Aina mä jään miettimään että mitä jos.. Vittu.

Eilen kävin Koon ja sen treenikamujen kans baarissa ja tänään oon kärsinyt krapulasta. Siksipä päätin jättää vappukemut väliin. Tai menen mä systerin ja perheensä kans meidän tutuille (joilla on myöskin muksu) ja vietän siis erittäin rauhallisen vappuaaton :)
Vappupäivänä mennään isolla porukalla Koon exälle vappubrunssille ja sinne tulee ehkä myös mun exä sekä sen nykynen avovaimo. Taitaa olla aika erikoinen järjestely :D

Joo, mä meen jatkaa koomaamista.

1 kommentti:

  1. Kivan kuuloinen vappujärjestely :D Ei kun oikeesti, tosi mahtavaa että homma toimii tollain! Toivottavasti sielläkin on ollut kiva vappu :)

    VastaaPoista