sunnuntai 6. toukokuuta 2012

Nyt mä tiedän miks mä oon lihava. No siks kun tänään ku laitoin Janille viestiä et tekis vähän mieli ja se ei päässy kun oli töissä ja sit lupautunu menee frendilleen muuttoavuks, niin mä tein sit lettuja. No niin. Eli koska mä en saanut seksiä niin mun piti saada jotain muuta hyvää.
Eli Janin vika etten laihdu.

Tänään tein kyllä 8km hölkkälenkin et ehkä se siitä.

Perusvittumainensunnuntai taas vaihteeks. Mut onneks ens sunnuntaiks on treffit tiedossa elikkäs meen Koolle ja se lupas keittää iltateet ja mä lupasin tehdä meille teeleipiä. Muksutkin on siellä joten ihanaa kun on isommaltikin seuraa sitten :)

Muuten ei uutta auringon alla. Palataan, mä jatkan Mahoneyn kuolaamista :D



ps. mä kaipaan draamaa. Kunnon tunteet ja tajunnanräjäyttävää draamaa jonkun kakslahkeisen kanssa. Mä haluan tuntea perkele jotain muutakin ku tät saatanan apatiaa. Mä haluan innostua, perhosia mahaan, sen tunteen et ku toinen kattoo niin voisin panna sitä siinä just missä se mua kattoo. Mitä sitten vaikka homma ei toimis. Sit itketään ja raivotaan ja kiukutaan. Mut ainakin mä tuntisin.

2 kommenttia:

  1. Kuvittelin että jätin tähän kommentin jo monta päivää sitten, mutta ehkä näin unta :D

    Mutta joo. Toi vika kappale on niin totta!

    VastaaPoista
  2. Sulla on kyllä nyt sitä äksöniä munkin puolesta joten en ihmettele että sekoilet kommenttien kanssa :D

    VastaaPoista