torstai 17. toukokuuta 2012

Mites se taas näin nopeesti?

Mihin tää aika oikeen katoo? Justhan mä kirjottelin tänne..

Kiirettä on pitänyt, niin töissä kun töiden ulkopuolella. Oon urheillut, messuillut, puuhaillut ja pörrännyt. Iltasin uni on tullut ajoissa enkä vaan ole jaksanut notkua koneella saatika sit kirjotella mitään.

Mut nyt mulla on miniloma! Eli huominen vapaata duunista, ihanaa! Mitään sen erikoisempia suunnitelmia ei ole, aijon vaan nauttia kaikesta tästä ajasta mitä mulla on :)

Eilen kävin systerin kanssa kukkakaupassa ja nyt on partsi kukitettu. Aamulla kävin lenkillä ja oli aivan mahtavaa ja kesäistä kun oli vaan juoksutrikoot ja toppi. TOPPI! Ei takkia. Ja ai että kun olikin kuuma. Ja kostee ilma. Mä rakastan tätä vuodenaikaa. Kaikki on vielä edessä.

Mä aijon tehdä tästä itelleni hyvän kesän. Because i'm worth it ♥

Ja loppukaneetiks vielä hyvän mielen biisi!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti