maanantai 21. toukokuuta 2012

Noin, jo helpotti

Oli ihan pakko kysyy Latelta että kaduttaako sitä. No ei kaduttanut. Puuuh. Hyvä :) Jauhettiin me muutakin shittii siinä ja lupas se tuoda ne kukatkin mistä meillä oli lauantaina puhetta. No hyvä :D
Nyt yritän olla ottamatta siihen yhteyttä ja annan ajan kulua. Ei tästä muuten hyvää seuraa..

Mua vaan ketuttaa kun tuntuu että niin kauan kun Late on jossain lähellä sydäntä, mä saatan kävellä onneni ohi. Oon saattanut kävellä jo monta kertaa mutta kun ketään en "nää" kun Late on jossain tuolla sielun syövereissä. Luojan kiitos mulla on tää paikka mihin voin purkaa fiiliksiäni. Niin hyvät kun huonotkin asiat.
Täällä mun ei tarvii olla kuin mä. Ei tarvii sensuroida, enkä täällä häpeä sanoa mitään. Tää on mun koti :)

Kävin tänään fysioterapiassa ja se ihana hieroi mun selkää kokonaiset 45min. Ihan huippua! En sen jälkeen jaksanut enää salille joten kävin äsken kävelylenkillä että sais tälle päivälle ees jotain liikuntaa. Ihan tajuttoman upee päivä on ollut ja taisin hymyillä typerästi koko lenkin ajan, mutta kun on vaan niin hyvä fiilis kun aurinko paistaa ja on lämmin. Mä vaan rakastan tätä vuodenaikaa.
Keräsin sireenejä (syreenejä?) lenkkipolun varrelta ja nyt parvekkeella tuoksuu taivaalliselta. Ihanaa.

Tulevaks viikonlopuks on taas suunnitelmia joten rahanmenoa ei voi estää. Siksipä onkin hyvä että mä voitin lotossa satasen :D





edit: Sanoinksmä jo et Late hiero lauantaina mun hartioita varmaan puol tuntia??? Se halus olla sillain mun lähellä vaikka ympärillä oli muitakin. Awwwww.
Okei, okei. Mä lopetan ny.







3 kommenttia:

  1. Joo, toi, että joku mies on parkannut mielen pohjalle, ei edesauta muitten miesten huomaamista. Nimimerkillä been there done that Yp:n ja ex-bossin kanssa. Tsempit sinne ja nauti lämmöstä :)!

    Neiti Roskis

    VastaaPoista
  2. Hei, oon käynyt pari kertaa lukemassa sun kirjoituksia. :-)

    Tuttu tunne. Ei sitä oikein osaa edes antaa kenellekään mahdollisuutta, kun joku toinen pyörii mielessä.

    Dale
    aikoja.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Kiitti Nti R!
    Ja tervetuloa Dale, seuraamaan mun enemmän tai vähemmän jännittävää elämää :)

    VastaaPoista