lauantai 26. toukokuuta 2012

Eilen mä sen tein. Mä laitoin Latelle meiliä ja kysyin ne kaks tärkeintä kysymystä. Mikä sen pitää kotona ja mikä saa sen palaamaan uudestaan ja uudestaan mun luo.
Sanoin et miettiköön viikonlopun yli mut vastauksia mä kaipaan. Saa nähä mikä on vastaus..

Eilen vitutti ihan huolella. Yhen kaverin kans oli puhetta et se ilmottelee jos on tulossa lähistölle baariin niin treffataan. Joo, viesti tuli kymmeneltä et baarissa. Haista ny vittu, ois ollu kiva et ois ilmotellu aikasemmin et on tulossa. Tossa vaiheessa mä olin jo pyjama päällä ja meikittä ku aattelin että ei olla menossa.
Toinen kaveri laitto viestiä et lähetäänkö ja just ku aloin sittenki innostuu et okei, mennään niin tyyppi laitto viestii et hän lähteekin avopuolisonsa luo mökille.
Just. Haistakaa vittu molemmat.

Enää ei kiukuta mut eilen kyllä otti päähän! Oisinhan mä voinu toki lähtee sinne baariin tossa vaiheessa mut mua vitutti vaan niin paljon et tulin tulokseen että ei kannata.

Tän aamun oon vaan haahuillu himassa tekemättä mitään. Kohta pitäs laittaa itteni ihmisen näköseks ja suunnata Koon pojan synttäreille ja sieltä keskustaan sushibileisiin.
Saa nähä et innostunko baariin asti vai riittääkö koti-iltamat. Rahapussi näyttää kyllä aika tyhjältä. Taas :(

Jos huomenna on kiva ja lämmin keli niin todellakin pakotan jonkun mun kanssa rannalle. Mä en kestä olla huomenna koko päivää yksin. En.

On vähän omituinen olo. Vähän sillai blaah, vaikka en tiiä miks. Ehkä se tästä ku pääsen liikenteeseen..

2 kommenttia:

  1. Aah. Mielenkiinnolla odotan mitä Late vastaa! Mut hyvä että kysyit... jossain vaiheessa sitä vaan haluu tietää.

    Ja joo, voihan vittu nyt tuollaisia kavereita sitten niin. Ymmärrän hyvin että ärsyttää.

    Toivottavasti on kuitenkin ollut kiva viikonloppu!

    VastaaPoista
  2. Samaa mieltä, kuin Erkki, hyvä kun kysyit. :) Toivottavasti hän vastaa sinulle.

    Kaverit ovat toisinaan rasittavia.

    VastaaPoista